Raiffeisen banka je už 10 rokov bankou najspokojnejších klientov, čo vychádza z viacerých prieskumov spokojnosti bankových klientov v segmente Mass retail. Na tento dlhodobý úspech je banka patrične hrdá, a preto sa rozhodla práve ich zapojiť aj do najnovšej kampane. To je dôvod, prečo namiesto hercov v spote účinkujú reálni klienti, ktorých pri castingu režisér Tomáš Řehořek oslovoval doslova aj na ulici. Ako nový online spot vyzerá, si môžete pozrieť nižšie.
„Skúsenosť našich klientov s prístupom v Raiffeisen banke je jedinečná a neopakovateľná. Iné nebolo ani natáčanie nášho nového spotu, kde okrem klientov účinkovala aj naša kolegyňa. Hlavnou našou esenciou je ľudský prístup, srdečnosť a profesionalita, ktoré sa snažíme vkladať do všetkého, čo robíme. Preto aj pri natáčaní spotu vládli pozitívne emócie, dobrá nálada a autentický prejav našich klientov. Finálny výsledok je malou ochutnávkou toho, ako to u nás vyzerá, a zároveň pozvánkou pre ostatných, aby sa stali súčasťou našej bankovej rodiny,“ hovorí o kampani Viktor Beličák, Head of Marketing v Raiffeisen banke.
Raifka, ako je familiárne nazývaná, je v bankovom svete špecifická v tom, že stavia na medziľudských vzťahoch a komunitnosti. Zamestnanci v pobočkách a klienti sa často stanú skutočnými priateľmi, ktorí sa veľmi dobre poznajú, preto sa v Raifke ľudia cítia dobre.„Spokojnosť sa nedá,fejkovaťʿ, treba ju zažiť. Preto sme sa s Raiffeisen bankou rozhodli ísť ťažšou, no o to hodnotnejšou cestou a necastovať hercov. Pretože len reálni klienti môžu skutočne povedať, aký zážitok majú so svojou bankou,“ približuje vznik kampane Milan Bielik, Chief Creative Officer z MADE BY VACULIK.
Po boku klientov banky sa v kampani objaví aj Ivana Mladá, zástupkyňa regionálneho riaditeľa pre región Západ. „Veľmi mi pomohlo stotožnenie sa s príbehom, ktorý skutočne odzrkadľuje to, čo ešte aj teraz zažívam, keď sa vyberiem po meste na návštevu pobočky a stretávam našich klientov, s ktorými sa už poznáme doslova roky, a po ceste sa zdravím či porozprávam s rôznymi prevádzkovateľmi služieb, ktorých som spoznala práve a vďaka mojej práci v Raiffeisen Bank. Napriek mojim veľkým prvotným obavám a rešpektu z toho, čo ma čaká, som si túto skúsenosť veľmi užila a snažila sa preniesť pozitívnu emóciu spojenú s našou prácou v banke,“ povedala o natáčaní.Casting prebiehal vo viacerých slovenských mestách a online video sa nakrúcalo v Trnave. Uvidíte ho v rôznych zostrihoch na YouTube, sociálnych sieťach, iných lifestylových formátoch a kampaň bude sprevádzať aj interná komunikácia.
Vizitka kampane
Klient: Raiffeisen banka – Milada Halová, Viktor Beličák, Miroslava Vágnerová
Chief Creative Officer: Milan Bielik
Strategy Director: Alexandra Martináková
Associate Creative Director: Ivana Polohová
Art Director: Milan Malý
Copywriter: Marek Konečný
Account Director: Blanka Stručka Blahová
Account manager: Hana Bodáková
Réžia: Tomáš Řehořek
Produkcia: Playground13
Hudba: Viktor Hazard