Levosphere bude najnovšie okrem Slovenska pôsobiť aj na novom trhu – v Česku.
StoryEditor

Odborníčky na biznis marketingovú stratégiu z Levosphere teraz mieria do Česka

25.06.2024, 12:08
Autor:
redred

Zachránili už aj stratové firmy. Firma stratégov, ktorá zásadne mení povedomie o témach týkajúcich sa podnikateľských stratégií a marketingu. Unikátnym spôsobom ich kombinuje, aby svojim klientom ponúkla biznis marketingovú stratégiu ako nekopírovateľnú kombináciu, s ktorou uspejú. Najnovšie bude okrem Slovenska pôsobiť aj na novom trhu – u našich západných susedov.

Dve úspešné podnikateľky Naďa Kacera a Anna Sabolová spojili sily a dali dokopy tím stratégov. Dnes pod značkou Levosphere vďaka viac ako 20-ročným skúsenostiam pomáhajú ďalším firmám vybrúsiť svoj podnikateľský model do dokonalosti a definovať správnu stratégiu na roky dopredu.

Levosphere rozhodne nie je konzultačnou firmou do počtu. Mnohonásobne sa im vyplatila stávka na inovatívny prístup postavený na tom, že klienta pripravujú na stratégiu. Spoznávajú ho pritom do detailov a budujú si s ním hlbší vzťah. V rámci neho sa vždy stanú súčasťou firmy a preniknú priamo k talentu, ktorý má tá-ktorá spoločnosť.

Za 7 rokov spolupracovali na Slovensku s viac ako 250 spokojnými klientmi z najrozličnejších sektorov od retailu cez fashion až po finančníctvo. Začínali pritom v pobočke Starbucks v bratislavskom Auparku. Postupne sa vypracovali, dnes už majú vlastné kancelárie v centre Bratislavy a s firmou expandujú v roku 2024 do zahraničia. Po novom budú pôsobiť aj v Česku.

Veľká príležitosť v susednej krajine

Prečo sa rozhodli pre expanziu na český trh? „Zistili sme, že na českom trhu téma biznis marketingovej stratégie nie je pokrytá. Ide o veľkú príležitosť, na ktorú sa už tešíme,“ hovorí Anna Sabolová. Zatiaľ čo mnohé reklamné a marketingové agentúry zastrešujú svojim klientom komunikáciu a branding, potenciál v podobe kombinovaných biznis marketingových služieb zostáva do veľkej miery nevyužitý.

image

Levosphere bude najnovšie okrem Slovenska pôsobiť aj na novom trhu – v Česku.

V Česku pôsobí veľa špecializovaných marketingových agentúr, zameraných napríklad na rôzne aktivity v e-commerce svete, ako sú CRM, PPC či pricing. Tamojší trh je v tomto smere silný. Na druhej strane potom mnohým podnikateľom uniká holistický pohľad na stratégiu a marketing ako celok. „Kampaň bez stratégie nebude fungovať. Najprv je potrebné mať správne vyskladanú biznis stratégiu postavenú na princípe silného marketingu a jasne definovanej značky,“ povedala Naďa Kacera.

Pre klientov prináša nová stratégia vytvorená v spolupráci s Levosphere mnohé výhody. Predovšetkým sú omnoho lepšie pripravení na budúce výzvy v podnikaní, dokážu rozširovať svoje podnikateľské aktivity a úspech sa dostavuje aj vo finančnom vyjadrení. Z dlhodobého hľadiska dosahujú klienti Levosphere 76 percentný priemerný nárast obratu.

Firma stratégov identifikovala dieru na trhu a má ponuku, ktorá sa v priebehu posledných 7 rokov teší čoraz väčšej dôvere. „Primárne sme doposiaľ mali spolupráce a projekty na Slovensku. Čoraz viac záujmu prichádzalo aj z Česka a začali sa nám ozývať samotné firmy. Preto sme zareagovali a naplno expandujeme do krajiny,“ vysvetľuje Sabolová.

Stratégia ako nekopírovateľná kombinácia

Levosphere chce – tak v Česku, ako aj na Slovensku – zvyšovať povedomie o témach okolo strategického biznis marketingu a zasadzovať sa vždy za to, že majú byť zverené kompetentným ľuďom.

image

Levosphere bude najnovšie okrem Slovenska pôsobiť aj na novom trhu – v Česku.

„Vďaka tomu sme dokázali pomôcť už aj spoločnostiam, ktoré sa nevedeli pohnúť z miesta a stagnovali. Je pre nás najväčšou odmenou, keď vidíme, ako naši klienti spolu s nami rastú. Chceme povzbudiť čo najviac firiem k správnemu navnímaniu toho, že ak majú uspieť, musíme ísť spoločne čo najviac do hĺbky a nastaviť funkčný biznis model,“ myslí si Sabolová.

Pri budovaní biznis marketingovej stratégie pre akéhokoľvek klienta je preto kľúčová ich priorita byť čo najbližšie k identite a značke. Tak, aby výstupom ich práce nebola tuctová stratégia, ktorá zapadne prachom. „Tvoríme stratégiu ako nekopírovateľnú kombináciu. Tá sa bez záujmu o firmu a značku nedá nájsť,“ priblížila Kacera. Prejavuje sa to aj pri vysokom počte hodín, ktoré strávia na klientskych stratégiách - doposiaľ ide v celkovom meradle o 14 tisíc hodín.

Mnohé procesy sa nedajú urýchliť a Levosphere si to uvedomuje. „Najskôr holisticky nastavujeme značku a stanovujeme stratégiu na 3 až 5 rokov. Realizácia konkrétnych marketingových aktivít sa môže následne začať, pričom čerpajú ideové smerovanie práve zo stratégie,“ uzatvára Kacera.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
29. september 2024 00:05