Novinka sa objavuje v slovenských obchodoch po vlaňajšom úspešnom predstavení v Mexiku, USA, Ázii, Afrike a vybraných krajinách Európy.
Ako stvorení pre dokonalé spojenie chutí„Dokonalé spojenie chutí Jack Daniel‘s a Coca-Cola milujú ľudia po celom svete, mám teda veľkú radosť, že plechovku tohto ikonického nápoja môžeme priniesť aj zákazníkom na Slovensku,“ hovorí Martin Binder, generálny riaditeľ Coca-Cola ČR a SR a dodáva: „Ide o náš prvý nápoj v kategórii Ready-to-Drink na slovenskom trhu a sme veľmi radi, že sa ním stal práve tento ikonický mix. V rámci kategórie RTD vzrástol segment koktailov a long drinkov za posledných 5 rokov o 14 percent a podľa prognóz si v nasledujúcich 5 rokoch udrží dvojciferný rast.“
„Sme veľmi radi, že môžeme na slovenskom trhu predstaviť Jack Daniel‘s & Coca-Cola RTD. Fanúšikovia tohto klasického koktailu si ho teraz môžu vychutnať v jednotnom, pohodlnom a prenosnom formáte, čo im umožní napodobniť dokonalé servírovanie tohto ikonického barového mixu aj doma,“ hovorí Robin Stoppel kamp, generálny riaditeľ Brown-Forman pre Česko a Slovensko, a dodáva: „V súčasnosti je Jack Daniel‘s vedúcou značkou v kategórii RTD a veríme, že spojením Jack Daniel‘s & Coca-Cola sa nám podarí urýchliť náš rast v jednej z najdynamickejších kategórií alkoholických nápojov na svete.“
Rozsiahla komunikácia„Pre launch Jack Daniel‘s & Coca-Cola sme zvolili kombináciu influencerskej aktivácie, PR, BTL reklamy a samplingu na letných hudobných festivaloch, ako je napríklad Lovestream. Týmto spôsobom sa chceme s naším novým nápojom dostať čo najbližšie k zákazníkom a ponúknuť im ho v momente, keď ho budú chcieť ochutnať,“ dopĺňa brand manažérka Coca-Cola Kateřina Třísková.
Lokálnym ambasádorom Jack Daniel‘s & Coca-Cola sa stal český herec Ondřej Sokol. „Coca-Cola, rovnako ako JackDaniel‘s, má vo svete svoju tradíciu a som rád, že môžem byť ambasádorom tejto obľúbenej americkej klasiky. Coca-Colu mám rád a baví ma jej ikonickosť, objavila sa aj v mnohých slávnych filmoch a páči sa mi, že si svoju originalitu drží dodnes,“ hovorí Sokol.
Spojenie ikon na obaleDizajn plechovky spája obe ikonické značky – červené logo Coca-Cola v tradičnom fonte Spencerian a elegantný čierny Jack Daniel‘s Old No. 7. Táto kombinácia zdôrazňuje, že plechovka Jack Daniel‘s & Coca-Cola obsahuje len tie najlepšie ingrediencie. Variant Zero Sugar má na vrchnej časti plechovky červený prúžok, aby spotrebiteľom jasne ukázala, že si môžu vybrať aj variant bez cukru.
Keďže ide o nápoj s obsahom alkoholu, na plechovke sa priamo uvádza, že je určený len pre zodpovednú konzumáciu a pre spotrebiteľov, ktorí sú plnoletí. Obsah alkoholu v Jack Daniel‘s& Coca-Cola RTD sa v rôznych krajinách sveta líši, na Slovensku, rovnako ako v celej Európe, je to 5 percent.