StoryEditor

Grayling posilňuje pozíciu spustením stredoeurópskeho hubu IGNITE CEE

27.06.2024, 10:33
Autor:
redred

Agentúra týmto krokom posúva ďalej svoje globálne strategické a kreatívne skužby.

Agentúra Grayling, globálny líder v oblasti strategickej komunikácie, oznámila spustenie nového hubu IGNITE CEE vo Varšave v Poľsku. Táto strategická expanzia má za cieľ zlepšiť kreatívne a strategické služby agentúry Grayling v celej strednej a východnej Európe, ktoré bude poskytovať existujúcim aj novým klientom.

IGNITE CEE bude pozostávať z hub tímu vo Varšave podporovaného sieťou odborníkov na dáta a stratégiu z 10 krajín strednej a východnej Európy. Tento hub je rozšírením tímu IGNITE Global, ktorý bol založený pred piatimi rokmi v Londýne a združuje viac ako 20 stratégov, kreatívcov, dátových analytikov, výskumníkov a odborníkov na digitálny marketing v Spojenom kráľovstve, Francúzsku, Singapure, Hongkongu a Číne. Zahŕňa aj samostatné interné kreatívne štúdio v Londýne a Hongkongu, ktoré ponúka integrované dizajnové a produkčné služby na globálnej úrovni.

Tento krok zdôrazňuje záväzok agentúry Grayling investovať do svojich strategických a kreatívnych schopností v rámci svojej siete.

image

Hub IGNITE CEE.

Tím IGNITE CEE bude viesť Lukasz Napora, ktorý pôsobí už 5 rokov ako kreatívny riaditeľ v pobočke Grayling vo Varšave, kde spolupracuje so značkami ako Visa, BMW, TikTok, Primark, FREENOW, TetraPak a Nobu. Na posilnenie kreatívnej sily hubu a podporu Lukasza Naporu prijala agentúra Grayling Jana Fraczka na novovytvorenú pozíciu Senior Creative. Jan, ktorý predtým pôsobil v agentúrach WebTalk a Berry Kolektyw Kreatywny, prináša rozsiahle kreatívne skúsenosti, pričom realizoval významné kampane v regióne CEE pre značky ako Heinz, BNP Paribas, Triumph, Pudliszki a Tymbark.

Lukasz a Jan budú úzko spolupracovať s vybranými dvojicami kolegov, tzv. IGNITE „powerpairs“. Ide o tímy pozostávajúce z dátového analytika a experta na plánovanie v rámci každého z desiatich trhov strednej a východnej Európy, vrátane Bulharska, Českej republiky, Chorvátska, Maďarska, Poľska, Rumunska, Srbska, Slovenska, Slovinska a Ukrajiny.

„Prvých päť rokov globálny tím IGNITE posilnil naše presvedčenie, že dopyt po kreativite v oblasti komunikácie bude naďalej rásť. Kreativita sama osebe však nestačí. V Graylingu kladieme veľký dôraz na zakomponovanie všetkých aktivít do stratégie a poznatky čerpáme z dát. Vytvorenie samostatného tímu IGNITE CEE nám umožňuje rozšíriť naše odborné znalosti pre klientov v tomto regióne a vytvárať kampane, ktoré rezonujú na viacerých stredoeurópskych trhoch,“ povedal Lukasz Napora, vedúci hubu IGNITE CEE.

image

Agentúra Grayling.

Hub IGNITE CEE bude poskytovať špecializovanú podporu v rámci tímov agentúry, vrátane spotrebiteľského PR, korporátnej komunikácie, publicaffairs a digitálneho marketingu. Tím hubu sa špecializuje na získavanie poznatkov o publiku, vývoj komunikačných stratégií, kreatívne kampane, zážitkové koncepty, kampane na sociálnych médiách a kreatívny obsah.

„Spustenie hubu IGNITE CEE rozširuje záväzok agentúry inovovať naše klientské ponuky a služby priamo do srdca strednej a východnej Európy. Tímy spoločnosti Grayling v rámci CEE si vybudovali vynikajúcu reputáciu v poskytovaní kreatívnej práce zameranej na publikum, ktorá je pre dosiahnutie cieľov kľúčová, a investícia do strategických a kreatívnych talentov ešte viac posilní našu schopnosť robiť to na miestnej úrovni a zároveň posilní globálnu ponuku IGNITE ako celku,“ komentuje Nathan Kemp, Chief Innovation Officer v agentúre Grayling.

Aby agentúra Grayling zdôraznila svoje zameranie na poznatky o publiku, nedávno spustil IGNITE diagnostický nástroj Advantage Analytics na základe vývoja vlastnej metodológie. Tento nástroj ponúka 360-stupňové hodnotenie stavu značky alebo spoločnosti na základe dát, pričom jej vývoj sleduje v čase. Nástroj Advantage Analytics kombinuje digitálne dáta, vlastné poznatky o publiku, klientské a trhové dáta spolu s dôkladnou internou odbornou analýzou. Na tomto základe potom poskytuje celkové skóre výkonnosti, ktoré zahŕňa viditeľnosť značky, jej vnímanie, politickú zhodu, silu digitálnych kanálov a viditeľnosť ESG.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. január 2025 15:43