JANDL sa stal novou agentúrou najväčšej súkromnej zdravotnej poisťovne Dôvera. Vo výberovom konaní uspela agentúra medzi konkurenciou svojimi kreatívnymi výstupmi, ktoré oslovili klienta, ale hlavne ľudí v testoch. Tie patrili k jednému z rozhodujúcich faktorov. K tejto zmene prichádza v čase pred najdôležitejšou kampaňou klienta, na ktorú bude zameraná aj najbližšia spolupráca.
Pre JANDL tak ide v krátkom čase už o druhého významného klienta zo sveta zdravotnej starostlivosti, nakoľko len nedávno sa agentúre podarilo vyhrať tender pre farmaceutického klienta Zentiva.
K samotnému tendru sa vyjadril aj Jakub Kováč, strategy director z JANDL: “Pracovať na tendri pre Dôveru bolo pre nás zaujímavou výzvou, keďže ide o etablovanú značku, ktorá čelí výzvam, ktoré sú špecifické pre tento segment. Pri tvorbe konceptu sme čerpali z našich bohatých skúseností s divácky obľúbenými kampaňami a podarilo sa. Celý náš tím sa teší na spoluprácu s novým klientom a prvú spoločnú kampaň uvidíme, verím, už čoskoro na obrazovkách TV.“