StoryEditor

Angie, anjel strážny v novej kampani UNION spieva o potrebe cestovného poistenia

02.07.2024, 11:12
Autor:
redred

Koncept vznikol počas brainstrormingov v agentúre Mayer/McCann-Erickson, ktorá má v rukách realizáciu nadlinkovej aj online komunikácie refreshu značky.

Anjeli síce nestarnú, no poisťovňa UNION sa v tomto roku rozhodla svoju komunikáciu osviežiť. Tak sa zrodil anjel s dlhými vlasmi a nebeským úsmevom: privítajte Angie – nového anjela strážneho.

Novou kampaňou od agentúry Mayer/McCann-Erickson chce značka UNION ostať na vlne s dobou a priniesť do segmentu poisťovníctva nový vietor, ktorý ide ruka v ruke s produktovým napredovaním.

image

Prilieta nový anjel strážny od značky UNION.

„Sviežim, hudobne ladeným TV spotom, v ktorom uzrela Angie svetlo sveta, chce UNION všetkým odkázať: kdekoľvek ste, sme s vami a snažíme sa meniť váš život k lepšiemu. Aj touto novou kampaňou sa chceme príjemným spôsobom priblížiť potrebám našich zákazníkov, byť súčasťou ich života a hlavne pri nich stáť vo všetkých rozhodnutiach a pri všetkých dôležitých krokoch. Preto sme sa rozhodli napredovať nielen po komunikačnej, ale aj po produktovej stránke. Naši súčasní aj budúci klienti sa tak môžu tešiť na nové produkty a niekoľko vylepšení stálych produktov z nášho portfólia,“ vysvetľuje marketingový riaditeľ UNION poisťovne, Marek Mikle.

Koncept vznikol počas brainstrormingov v agentúre Mayer/McCann-Erickson, ktorá má v rukách realizáciu nadlinkovej aj online komunikácie refreshu značky.

„Rozvíjať už zabehnutý koncept môže byť záľudná úloha. Na jednej strane je tu riziko príjemnej overenej istoty, na druhej strane je tu pasca s názvom za-každú-cenu-niečo-nové. Veríme, že sa nám medzi nástrahami podarilo elegantne prekľučkovať a nájsť cestu, ktorá spája to najlepšie z oboch svetov. Pomáha nám k tomu aj hudobne ladený spot. Karin Adzimová (Angie), nás príjemne prekvapila svojou prirodzenosťou a uvoľneným výrazom, ako priamo na pľaci, tak aj v štúdiu počas nahrávania pesničky. Anjel strážny, aj vďaka nej, prináša do komunikácie ľahkosť a pohodu. Vo výsledku je presne taký ako Union - vždy je pri vás a všetko vyrieši s úsmevom. Pesnička tento odkaz iba zvýrazňuje,“ hovorí kreatívny riaditeľ Viktor Blaho z Mayer/McCann-Erickson.

Okrem TV spotu môžete novú kampaň vidieť na sociálnych sieťach a online banneroch, stretnete ju ako POS na poštách aj na samotných pobočkách UNION poisťovne.

Vizitka kampane:

Klient: poisťovňa UNION (Marek Mikle, Lucia Furdová, Janka Hegedüsová)

Agentúra: Mayer/McCann-Erickson

Kreatívny riaditeľ: Peter Viktor Blaho

Copywriter: Barbora Meszárošová

Art Director: Pavol Kornúcik

Stratégia: Martin Kozár

Account manager: Michaela Miháliková

Produkcia: Globe Production, s.r.o.

Réžia: Teo Kuhn

Hudba: Viktor Hazard

Fotograf: Martin Fridner

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. september 2024 17:19