Prieskumná agentúra MNFORCE oficiálne oznámila svoju expanziu na poľský trh. Tento strategický krok bol zavŕšený kúpou obchodného podielu vo full servisovej agentúre Fast Solutions.
„Expanzia do Poľska je súčasťou našej dlhodobej stratégie. Naším cieľom je vybudovať z MNFORCE silného hráča v oblasti zberu dát a prieskumu trhu v stredoeurópskom regióne,“ uviedol Andrej Kičura, CEO slovenskej MNFORCE. „V Poľsku vidíme obrovský potenciál a veríme, že našimi skúsenosťami a kompetenciami dokážeme prispieť k ďalšiemu rastu našich klientov a partnerov na poľskom trhu“. MNFORCE má v pláne, podľa jeho slov, nielen rozvíjať svoje obchodné aktivity v Poľsku, ale tiež má ambíciu stať sa do budúcnosti preferovaným partnerom slovenských a českých firiem, ktoré hľadajú spoľahlivého partnera pre prieskum trhu v Poľsku.
MNFORCE POLAND ponúka komplexné riešenia pre kvantitatívny aj kvalitatívny prieskum trhu. Medzi poskytované služby patria prieskumy realizované metódami CAWI (Computer-Assisted Web Interviewing), CATI (Computer-Assisted Telephone Interviewing) a CAPI (Computer-Assisted Personal Interviewing), ako aj skupinové diskusie, hĺbkové rozhovory a mystery shopping. MNFORCE POLAND disponuje vlastným online panelom, call centrom a anketárskou sieťou.
CEO MNFORCE POLAND sa stáva Krzysztof Krudysz a Online Research Directorkou Marta Bellová, ktorí majú dlhoročné skúsenosti s prieskumom trhu.