Majsterka v zjazdovom lyžovaní a rodáčka z Liptovského Mikuláša bude súčasťou novej stratégie marketingovej komunikácie. Pre marketingový tím sušienok BeBe Dobré ráno, ktoré vyrába spoločnosť Mondelēz International, je oceňovaná slovenská lyžiarska hviezda jasnou voľbou.
"Rozhodla som sa predstaviť svojim fanúšikom sušienku BeBe Dobré ráno ako zdroj pozitívnej energie na celý deň," povedala Petra Vlhová s tým, že fanúšikovia a fanynky sa môžu tešiť na sériu videí a fotografií, ktoré Petra Vlhová zverejní na svojom instagramovom profile s 290 tisíc sledovateľmi. Značka BeBe Dobré ráno ich následne bude zdieľať na svojich profiloch na sociálnych sieťach.
"S Petrou chceme ukázať, že sušienky si môžete vychutnať kedykoľvek a pri rôznych príležitostiach," povedala manažérka značky Kateřina Žiaková a dodala: "Petra vyžaruje pozitívnu energiu."Fanynky a fanúšikovia sa zároveň môžu tešiť na ďalšie jedinečné aktivity s Petrou Vlhovou. Pôjde napríklad o spotrebiteľskú súťaž od septembra do novembra tohto roku. Hlavnou cenou bude lyžovačka s Petrou. Okrem toho sa vizuály s ambasádorkou značky objavia na niektorých obaloch produktov BeBe Dobré ráno.