Tohtoročná kampaň mieri vysoko. Aspoň tak vysoko, ako dokázalo skákať hovoriace auto KITT z legendárneho seriálu KnightRider.
StoryEditor

Hviezdou novej kampane COOP Jednoty je bačovo hovoriace auto KITT

10.07.2024, 10:25
Autor:
redred

Jedno auto, jedna navigácia, jeden bača... Nová kampaň COOP Jednoty z dielne agentúry JANDL netají inšpiráciu ikonickým popkultúrnym fenoménom, seriálom Knight Rider.

K letu patrí každoročne aj spotrebiteľská súťaž COOP Jednoty Kolesománia, v ktorej môžu zákazníci získať okrem okamžitých výhier aj stovky cien na kolesách. Kampane ku Kolesománii patria k tým najznámejším, čoho jasným príkladom je spot s kuriatkom ako cúvacím senzorom, ktorý sa stal svetovým online virálom. Na rôznych kanáloch mal desiatky miliónov pozretí.

Ako sa vyjadril pre Stratégie, Jakub Kováč, Strategy Director, Jandl: „Jedná sa o tradičnú kampaň COOP Jednoty a v tomto ohľade je dlhodobý koncept dvojsečná zbraň, pretože zákazníci a diváci očakávajú istú úroveň zábavy od kampane ako je Kolesománia. Nemohli sme si teda dovoliť nič menšie ako referenciu na obľúbený americký seriál a využitie známej hudby, čo sa už taktiež stalo trademarkom našich kampaní. Koncept Bača a honelník dospieva a za tých 17 rokov sme už zažili všeličo, stále však musíme prekonávať samých seba a posúvať hranice. V tomto prípade ďaleko na západ.“

image

Kampane ku Kolesománii patria k tým najznámejším, príkladom je spot s kuriatkom ako cúvacím senzorom, ktorý sa stal svetovým online virálom. Porazí kuriatko KITT?

„Kolesománia COOP Jednoty patrí medzi stálice, avšak oproti minulosti sme pridali do mediamixu kratšie, na mieru šité, reklamné YouTube videá, rozmanitejšie formáty Display bannerov a Social Média komunikáciu s mediálnou podporou naviazanú na kampaňové posolstvo. TV spot a rozhlas, spolu s digitálnymi kanálmi, nám tak plynule roztáča pomyselnú mediálnu Kolesomániu,“ doplnil Media Strategist, David Štefečka.

Aj tohtoročná kampaň mieri vysoko. Aspoň tak vysoko, ako dokázalo skákať hovoriace auto KITT z legendárneho seriálu Knight Rider. Práve ním je inšpirovaný spot, v ktorom už tradične účinkuje známa dvojica bača a honelník. Samozrejme, nechýba ani čierne auto vylepšené pre našich hlavných hrdinov a notoricky známa hudba úvodnej zvučky seriálu. Aj tentoraz prešla úpravou a futuristický aranžmán 80. rokov ustúpil nadčasovému slovenskému folklóru. Pozrite si zábavný spot a porovnajte, v ktorej verzii sa vám známy hudobný motív páči viac.

Kampaň pripravila reklamná agentúra JANDL, ktorá reklamný koncept COOP Jednoty pripravuje od jeho začiatku. Výrobu televíznych spotov zabezpečila produkčná spoločnosť KIMONO Production.

Vizitka kampane:

Client: COOP Jednota

Agentúra: JANDL

Producent: Kimono Production

Strategy Director: Jakub Kováč

Client Service Director: Rastislav Kuttner

Creative Teamleader: Karol Thiry

Head of Art: Pavel Gajdoš

Senior Copywriter: Ján Fajnor

Graphic Designer: Peter Bučan

Media Strategist: David Štefečka

Media Planner: Matej Macho

Media Planner: Simona Kanátová

Account Manager: Ladislav Fazekaš

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
10. júl 2024 10:27