V Kauflande práve prebieha žrebovacia súťaž. Zákazníci dostanú za nákup nad 30 eur žreb a môžu získať jednu z výhier. Úlohou pre agentúru THIS IS LOCCO bolo pripraviť kampaň k „Veľkej žrebovačke“.
Agentúra sa rozhodla toto zadanie uchopiť skutočne filmovo. Autori sa inšpirovali žánrom „heist movie“ a pripravili typickú scénu so zlodejmi, ktorí vymýšľajú geniálny plán lúpeže. Na rozdiel od Dannyho jedenástky alebo filmov Guya Ritchieho je však plán šokujúco priamočiary: stačí nakúpiť v Kauflande a zobrať si žreb. Lupiči tak nepotrebujú ani kradnúť.
„Veľkou výzvou spotu bola krátka stopáž. Počas 20 sekúnd bolo potrebné vysvetliť mechaniku súťaže a ešte aj ponúknuť zábavný príbeh s pointou. To sa podarilo aj vďaka formálnym prvkom typickým pre lupičský žáner, ako je dynamický strih či zrýchlené nájazdy kamery. Aby spot v krátkom formáte zaujal, kľúčový bol tiež casting. Na ten sa pri produkcii dal obzvlášť veľký dôraz a trojica lupičov si pozornosť doslova ‚ukradla‘ pre seba,“ hovorí Juraj Kováč, Creative & Strategy Director, THIS IS LOCCO.
Okrem spotu nasadeného v televízii a online prostredí vznikol aj rádio spot, print a OOH vizuál a kampaň prebiehala taktiež na predajni a v PR.
Vizitka kampane:
Klient: Kaufland Slovensko (Janka Klvačová, Lenka Valachovičová, Barbora Šmidová)
Agentúra: THIS IS LOCCO
Creative Director: Juraj Kováč
Associate Creative Director: Martin Polakovič
Art Director: Juraj Sapara, Martin Jaňák
Copywriter: Martin Polakovič, Michal Roháček, Adela Holubčíková
Account Manager: Diana Hromeková, Michal Ružica
Produkcia: Hitchhiker Films
Réžia: Dano Dekan