Značka v novom spote zdôrazňuje svoj kľúčový atribút: jemnú a ovocnú chuť vyzretých bio pomarančov v spojení so životným štýlom mladej generácie.
StoryEditor

Jägermeister ORANGE mieri do televízie

25.07.2024, 14:45
Autor:
redred

Kampaň tohto roku Jägermeister ORANGE vstupuje do svojej hlavnej fázy. Od polovice júna sa širokej verejnosti predstavuje reklamným spotom.

 Novinka v ňom zdôrazňuje svoj kľúčový atribút: jemnú a ovocnú chuť vyzretých bio pomarančov v spojení so životným štýlom mladej generácie. Spot beží naprieč všetkými komunikačnými kanálmi, vrátane televízie a sociálnych sietí.

Jägermeister ORANGE je v televíznom spote zasadený do bežných a zároveň aj prekvapivých momentov zo života mladých ľudí, aby spotrebiteľom a potenciálnym zákazníkom vyjadrili pocity vyvolané chuťou novinky inak, než je obvyklé. Vizuálny svet, ktorý vytvorili okolo nového produktu, je farebný, pozitívny a prirodzený. 

„Chceli sme sa priblížiť mladšej cieľovej skupine. Od výberu lokalít, hercov, set designu, gradingu až po hudbu. Vyhli sme sa aj klasickému reklamnému jazyku, aby reklama v televízii vynikla. Nie tým, že bude ukričaná a afektovaná, ale náladou, prirodzenosťou a dynamikou,“ vysvetľuje Zdeněk Šemro, kreatívny riaditeľ agentúry Engine-Room s tým, že výsledný koncept bol vybraný zo štrnástich rôznych návrhov a samotný spot bol testovaný medzi viac než tisíckou Čechov a Slovákov.

image

Televízna reklama v spotrebiteľskom teste z mája tohto roku skórovala vysoko nad benchmarkom trhu.

Televízna reklama v spotrebiteľskom teste z mája tohto roku navyše skórovala vysoko nad benchmarkom trhu a zaradila sa – z pohľadu potenciálu dlhodobého budovania značky až po motiváciu k nákupu – medzi tie najlepšie reklamy, ktoré boli v databáze výskumnej agentúry testované v posledných rokoch nielen v segmente alkoholu, ale aj FMCG všeobecne (Kantar, máj 2024).

Natáčanie spotu prebiehalo popri niekoľkých pražských lokáciách aj v libereckej botanickej záhrade a v priestoroch bývalej plavárne v Jablonci nad Nisou. Autentickosť podčiarkli aj zdanlivé detaily ako secondhandové oblečenie účinkujúcich odkazujúce na životný štýl mladej generácie založeným na šetrnosti k prírode. Udržateľné prvky od výroby až po etiketu so sebou totiž nesie aj Jägermeister ORANGE.

image

Hlavnou ingredienciou sú vyzreté bio pomaranče z certifikovaných fariem na Sicílii.

„Už od svojho uvedenia si Jägermeister ORANGE získal medzi zákazníkmi veľkú popularitu a len do polovice júna sme zaznamenali iba cez naše aktivity v Česku a na Slovensku pol milióna ľudí, ktorí túto novinku ochutnali. Veríme, že sa tento počet aj vďaka aktuálnej televíznej kampani do konca roka podarí niekoľkonásobne navýšiť a novinka sa stane prirodzenou súčasťou každej dobrej akcie,“ hovorí Michael Bouda, marketingový šéf Mast-Jägermeister.

Autentickosť bola dôležitým kritériom aj vo výbere účinkujúcich. Aj preto sa stala hlavnou tvárou spotu básnička a umelkyňa Michaela Fenkl, ktorá svojím dielom a osobnosťou patrí medzi zástupcov mladej generácie.

Komunikácia Jägermeister ORANGE odštartovala tento rok v marci eventom Jäger DR🟠P. Odvtedy o sebe dáva vedieť aj v digitálnom prostredí, formou festivalových aktivácií, samplingu alebo v mieste predaja. Pod kreatívou kampane je podpísaná agentúra Engine-Room. Réžie spotu sa ujal David Stachura. V televízii pobeží na kanáloch televíznych staníc spadajúcich pod Nova Group a FTV Prima v Česku a JOJ Group a Markíza na Slovensku.

image

Na vývoji Jägermeister ORANGE sa podieľali českí a slovenskí spotrebitelia.

Na vývoji Jägermeister ORANGE sa podieľali českí a slovenskí spotrebitelia. Jeho hlavnou ingredienciou sú vyzreté bio pomaranče z certifikovaných fariem na Sicílii. Dostupný je v segmente HoReCa a v bežnej maloobchodnej sieti vo fľašiach z recyklovaného skla s etiketami z recyklovaného papiera. Zákazníci si ho vychutnajú najlepšie ako ľadovo namrazený panák na −18° Celzia.

Credits kampane a televízneho spotu:

Názov kampane: Jemný a ovocný Jägermeister ORANGE         

Klient: Mast-Jägermeister ČR a SR

Značka: Jägermeister ORANGE

Nasadenie spotu od – do:  jún 2024 a ďalej

Kreatívna agentúra:  Engine-Room

Creative director: Zdeněk Šemro

Produkčná agentúra:  Blue Hour Cult & CINEWORKS

Mediálna agentúra: DFMG                

Mediamix kampane: TV, online, sociálne médiá, event, in-store, PR 

Réžia TV spotu: David Stachura

Set design: Anežka Straková

Fotografia: Kubo Krížo

Kostýmy: Matěj Kačírek

Casting: Mája Hamplová

 

01 - Modified: 2024-04-08 10:52:42 - Feat.: - Title: Česi a Slováci vymysleli nový, jemný a ovocný Jägermeister ORANGE
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. september 2024 00:29