Novinka v ňom zdôrazňuje svoj kľúčový atribút: jemnú a ovocnú chuť vyzretých bio pomarančov v spojení so životným štýlom mladej generácie. Spot beží naprieč všetkými komunikačnými kanálmi, vrátane televízie a sociálnych sietí.
Jägermeister ORANGE je v televíznom spote zasadený do bežných a zároveň aj prekvapivých momentov zo života mladých ľudí, aby spotrebiteľom a potenciálnym zákazníkom vyjadrili pocity vyvolané chuťou novinky inak, než je obvyklé. Vizuálny svet, ktorý vytvorili okolo nového produktu, je farebný, pozitívny a prirodzený.
„Chceli sme sa priblížiť mladšej cieľovej skupine. Od výberu lokalít, hercov, set designu, gradingu až po hudbu. Vyhli sme sa aj klasickému reklamnému jazyku, aby reklama v televízii vynikla. Nie tým, že bude ukričaná a afektovaná, ale náladou, prirodzenosťou a dynamikou,“ vysvetľuje Zdeněk Šemro, kreatívny riaditeľ agentúry Engine-Room s tým, že výsledný koncept bol vybraný zo štrnástich rôznych návrhov a samotný spot bol testovaný medzi viac než tisíckou Čechov a Slovákov.
Televízna reklama v spotrebiteľskom teste z mája tohto roku navyše skórovala vysoko nad benchmarkom trhu a zaradila sa – z pohľadu potenciálu dlhodobého budovania značky až po motiváciu k nákupu – medzi tie najlepšie reklamy, ktoré boli v databáze výskumnej agentúry testované v posledných rokoch nielen v segmente alkoholu, ale aj FMCG všeobecne (Kantar, máj 2024).
Natáčanie spotu prebiehalo popri niekoľkých pražských lokáciách aj v libereckej botanickej záhrade a v priestoroch bývalej plavárne v Jablonci nad Nisou. Autentickosť podčiarkli aj zdanlivé detaily ako secondhandové oblečenie účinkujúcich odkazujúce na životný štýl mladej generácie založeným na šetrnosti k prírode. Udržateľné prvky od výroby až po etiketu so sebou totiž nesie aj Jägermeister ORANGE.
„Už od svojho uvedenia si Jägermeister ORANGE získal medzi zákazníkmi veľkú popularitu a len do polovice júna sme zaznamenali iba cez naše aktivity v Česku a na Slovensku pol milióna ľudí, ktorí túto novinku ochutnali. Veríme, že sa tento počet aj vďaka aktuálnej televíznej kampani do konca roka podarí niekoľkonásobne navýšiť a novinka sa stane prirodzenou súčasťou každej dobrej akcie,“ hovorí Michael Bouda, marketingový šéf Mast-Jägermeister.
Autentickosť bola dôležitým kritériom aj vo výbere účinkujúcich. Aj preto sa stala hlavnou tvárou spotu básnička a umelkyňa Michaela Fenkl, ktorá svojím dielom a osobnosťou patrí medzi zástupcov mladej generácie.
Komunikácia Jägermeister ORANGE odštartovala tento rok v marci eventom Jäger DR🟠P. Odvtedy o sebe dáva vedieť aj v digitálnom prostredí, formou festivalových aktivácií, samplingu alebo v mieste predaja. Pod kreatívou kampane je podpísaná agentúra Engine-Room. Réžie spotu sa ujal David Stachura. V televízii pobeží na kanáloch televíznych staníc spadajúcich pod Nova Group a FTV Prima v Česku a JOJ Group a Markíza na Slovensku.
Na vývoji Jägermeister ORANGE sa podieľali českí a slovenskí spotrebitelia. Jeho hlavnou ingredienciou sú vyzreté bio pomaranče z certifikovaných fariem na Sicílii. Dostupný je v segmente HoReCa a v bežnej maloobchodnej sieti vo fľašiach z recyklovaného skla s etiketami z recyklovaného papiera. Zákazníci si ho vychutnajú najlepšie ako ľadovo namrazený panák na −18° Celzia.
Credits kampane a televízneho spotu:
Názov kampane: Jemný a ovocný Jägermeister ORANGE
Klient: Mast-Jägermeister ČR a SR
Značka: Jägermeister ORANGE
Nasadenie spotu od – do: jún 2024 a ďalej
Kreatívna agentúra: Engine-Room
Creative director: Zdeněk Šemro
Produkčná agentúra: Blue Hour Cult & CINEWORKS
Mediálna agentúra: DFMG
Mediamix kampane: TV, online, sociálne médiá, event, in-store, PR
Réžia TV spotu: David Stachura
Set design: Anežka Straková
Fotografia: Kubo Krížo
Kostýmy: Matěj Kačírek
Casting: Mája Hamplová