StoryEditor

V Dynamic Relations začalo talianske obdobie, agentúra zastrešuje komunikáciu obľúbených aperitívov Aperol a Campari

07.08.2024, 12:59
Autor:
redred

Iskrivá oranžová farba nie je len súčasťou vizuálnej identity známej PR agentúry, ale pomarančové plamene sa intenzívnejšie rozhoreli aj vďaka novému klientovi ULTRA PREMIUM BRANDS.

 Spoločnosť, ktorá je v Česku aj na Slovensku lokálnym distribútorom obľúbených značiek Aperol a Campari, sa stala súčasťou portfólia klientov Dynamicu.

Aperol je jedinečný horko-sladký aperitív, ktorého originálna receptúra sa za viac než 100 rokov nezmenila. Stále je pre ňu kľúčová infúzia pomarančov, horca, rebarbory a ďalších bylín a korenín, presný recept ale zostáva prísne stráženým tajomstvom.

„Tajomstvom však nie je fakt, že kultový Aperol Spritz narastá na popularite nielen doma v Taliansku, ale aj u nás. Počas príjemných slnečných popoludní debatujúc s priateľmi pri dobrom jedle si nejeden z nás vychutnáva práve tento svieži drink. Stal sa globálnym fenoménom a ja som rád, že môžeme prispieť ku komunikácii jeho posolstiev,“ hovorí Karol Wolf, Managing Director agentúry Dynamic Relations.

image

Aperol

Hlavným mottom obľúbeného aperitívu je „Together We Joy“, čo vyzdvihuje jeho spoločenský aspekt a priam pozýva na radostné stretnutia v kruhu najbližších. A to nie len v lete, druhou kľúčovou sezónou pre Aperol Spritz je zima, ideálne v spojení s atmosférou lyžiarskych svahov.

O klienta sa v rámci agentúry stará ostrieľaná expertka na lifestyle Maja Danišová, pomáha jej Lucia Chovanová, ktorá je súčasťou tímu Dynamicu už 12 rokov.

Komunikáciu značky Campari odštartovala agentúra už v júni, kedy tento symbol vášne a kreativity prepojila s prvým ročníkom filmového festivalu June Film Fest. Sýtočervený nápoj, ktorý je už tradične súčasťou známych festivalov v Cannes či v Karlových Varoch, sa stal oficiálnym nápojom JuFF v Trnave. Štýlový BAR CAMPARI bol každý večer miestom pre nezabudnuteľné JuFF  Campari Night.

image

Komunikáciu značky Campari odštartovala agentúra Dynamic Relations v júni na June Film Fest. 

„Teším sa, že v Dynamicu nenechali nič na náhodu a ikonickú vášnivú červenú preniesli aj do outfitu moderátorky úvodného večera Adely Vinczeovej, ktorý vyšiel z dielne slovenského módneho návrhára Fera Mikloška. Agentúra tiež navrhla vytvorenie unikátneho ocenenia Campari zhmotneného  v originálnom šperku SKVOST dizajnérky Lucie Šimončičovej. Symbol vášne a mladej krvi získala ako prvá herečka Dana Droppová,“ uzatvára Lea Turzíková, brand managerka ULTRA PREMIUM BRANDS.

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. september 2024 12:03