StoryEditor

Coca-Cola a Marvel predstavujú ďalšiu vzrušujúcu spoluprácu

12.08.2024, 12:36
Autor:
redred

V limitovanej edícii fliaš a plechoviek rozprávajú fanúšikom príbehy marvelovských hrdinov.

Spoločnosť Coca-Cola dnes odhalila najnovšiu spoluprácu s Marvelom. Fanúšikovia sa môžu tešiť na limitovanú edíciu fliaš a plechoviek, ktoré prinesú príbehy a digitálne zážitky s ich obľúbenými superhrdinami. Skutočné kúzla uvidia víťazi súťaže o výlet do Marvel Avengers Campusu v Disneylande v Paríži. Okrem cesty do filmového sveta môžu milovníci superhrdinov získať stovky ďalších atraktívnych cien.

Spolupráca medzi Coca-Colou a Disney trvá už viac ako 60 rokov a tieto dve ikonické značky sa prepájajú v rôznych projektoch, vesmíroch a dokonca aj v multivesmíroch, ako je napríklad ikonický Marvel Universe. Aktuálna limitovaná edícia privádza k životu svet marvelovských hrdinov prostredníctvom jedinečného zážitku pre spotrebiteľov – na limitovanej edícii obalov Coca-Cola nájdu 12 ilustrácií postáv, ktoré ožívajú v rozšírenej realite cez aplikáciu Coca-Cola. V aplikácii navyše prebieha súťaž o vzrušujúce zážitky a zberateľské predmety. 

image

Coca Cola a Marvel oznamujú vzrušujúcu spoluprácu.

Obľúbené nápoje sa stanú bránou do sveta, v ktorom spolu bojujú najznámejší superhrdinovia a zloduchovia. Captain America, Ms. Marvel, Doctor Strange, Thanos, She Hulk, Daredevil, Wolverine, Juggernaut, Deadpool a Loki vystúpia po naskenovaní z červeno-bielo-čiernych ilustrácií z obalov Coca-Cola aj Coca-Cola Zero.

360-stupňová globálna kampaň

Globálna kampaň zahŕňa novú kreatívu vrátane TV spotu „The Heroes“, ktorý pobeží nielen v televízii, ale aj v kinách a na sociálnych sieťach. Ďalej sú to digitálny out-of-home, 3D OOH, spolupráca s influencerom Explom a využitie rozšírenej reality v aplikácii Coca-Cola.

image

Coca Cola a Marvel oznamujú vzrušujúcu spoluprácu.

„Naša najnovšia limitovaná edícia s Marvelom využíva dlhodobú spoluprácu medzi oboma značkami a prináša fanúšikom unikátne zážitky, počas ktorých ich obľúbení hrdinovia vystúpia pomocou AR z obalov Coca-Cola,“ vysvetľuje senior marketingová manažérka Coca-Cola pre ČR a SR Mária Drotárová a dodáva: „Kampaň spúšťame postupne po celom svete. Týmto spojením chceme vyzdvihnúť fakt, že nápoje Coca-Cola a filmy Marvel sa k sebe hodia vo všetkých ohľadoch.“

image

Spotrebiteľská súťaž o výlet do Marvel Avengers Campusu v Disneylande v Paríži.

Okrem zberateľských plechoviek a napínavých AR zážitkov ponúka limitka Coca-Cola x Marvel fanúšikom šancu vyhrať lákavé ceny.

 

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
12. september 2024 17:26