Datart je Nay. Spojenie silných hráčov sa reálne udeje 1. septembra. Teraz sa začína kampaň.
StoryEditor

Datart je Nay! Štartuje hlavná fáza kampane o spojení dvoch hráčov na trhu spotrebnej elektroniky

17.08.2024, 11:30
Autor:
redred

Pripravila ju agentúra  Wiktor Leo Burnett. A je nasadená na všetkých komunikačných kanáloch. 

Ide o 360-stupňovú kampaň, ktorá je prítomná v TV, rádiu, OOH a silne v digitálnom prostredí. Z pohľadu kreatívy je koncept postavený na pokračovaní využitia úspešného maskota NAY Robo-psíka, ktorý predstavuje technologický pokrok a inovácie reprezentujúce oboma značkami. Maskota používa značka NAY od leta minulého roka.

„Prepojenie značiek NAY a DATART je obrovský proces, ktorý si vyžadoval dlhodobú koordináciu a prípravu mnohých tímov a zladenie dvoch rôznych firemných kultúr a stratégií. I keď z pohľadu zákazníka, na základe rôznych prieskumov vidíme, že ide o spojenie spoločností, ktoré oni vnímajú ako veľmi podobné. Samotným spájaním žijeme už niekoľko mesiacov. Kampaň je vyvrcholením celej prípravy a verím, že tak ako sa páči nám, bude sa páčiť i zákazníkom oboch značiek,“ povedala Anička Ölvecká, Head of Marketing spoločnosti NAY.

Peter Michalka, Creative Director, Wiktor Leo Burnett, dodáva: „Pri tejto kampani sme chceli nielen informovať o zlúčení značiek, ale aj podporiť pozitívne pocity a reakcie zákazníkov na túto veľkú zmenu. S tým nám veľmi pomohol náš maskot, NAY Robo-psík, ktorý je už viac ako rok spájaný s Nay-kou. Celý proces premeny, podporený skvelou, na mieru komponovanou hudbou, nás nesmierne baví. Zmena je jasne odčítateľná, no zároveň pôsobí ľahko a nenútene. Mám veľkú radosť z toho, ako to celé dopadlo, a už sa tešíme na prvé výsledky.“

Oficiálne preberie NAY všetky pobočky DATART od 1. septembra 2024. Táto zmena prináša nové príležitosti pre zákazníkov oboch značiek a sľubuje ďalší rast v oblasti retailu a e-commerce. Kampaň z dielne Wiktor Leo Burnett bude pokračovať aj v ďalších mesiacoch, pričom cieľom je nielen informovať, ale kontinuálne budovať leaderskú pozíciu NAY na slovenskom trhu.

Vizitka kampane:

Klient: Nay, a.s. – Anna Ölvecká

Agentúra: Wiktor Leo Burnett

Creative Director: Peter Michalka

Associate Creative Director: Lukáš Lukonič

Copywriter: Lukáš Lukonič, Peter Michalka

Art Director: Dominik Hasák

Account Director: Michal Kopriva

Account Manager: Denis Kostelanský

Strategy Director: Vladimír Lefík

Produkcia: Leopard Production, Patrícia Maršala, Tomáš Haraszti

Režisér: Dano Dekan

3D: Alien Studio

Hudba: Viktor Hazard

Mediálna agentúra: OMD, Brigita Horváthová, Patrícia Lucková

PR agentúra: SKPR – Soňa Lexmanová, Gabriela Ráčková

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. september 2024 16:49