Po nedávno ukončenom tendri, v ktorom sa stretli viaceré agentúry, si TATRATEA vybral ako svojho mediálneho partnera agentúru GROOW.
TATRATEA sa chystá na repozicioning značky s cieľom reagovať na dynamicky sa meniace podmienky spotrebiteľského trhu. Nová kampaň má za úlohu zásadne zmeniť komunikáciu značky a upevniť jej pozíciu na trhu. V kampani budú dominovať viaceré kľúčové piliere, v hre môže byť aj využívanie AI technológií na testovanie rôznych kreatívnych konceptov. Tento inovatívny prístup umožní personalizovať, optimalizovať kampaň a zabezpečiť efektívne mediálne nasadenie. Agentúra GROOW, ktorá má v portfóliu klientov ako Zdravotná poisťovňa Dôvera, SPP, Dr.Max či Grape Festival, bude tak súčasťou zaujatia novej pozície na trhu pre Tatratea.
„Pre agentúru GROOW sme sa rozhodli vďaka veľmi vhodne zvolenej mediálnej stratégii, ktorá presne reflektuje naše potreby a ciele. Okrem toho nás oslovil aj ich príjemný osobný prístup. Veríme, že vďaka ich skúsenostiam a portfóliom klientov nám GROOW pomôže efektívne zaujať novú pozíciu na trhu a posilniť našu značku TATRATEA. Je to pre nás naozaj veľký krok, ktorý mení doterajšie komunikačné nastavenie značky. Od začiatku procesu nám pomáha s nastavením Pavol Minár, kreatívy sa chopila pražská agentúra B&T. Mediálna kampaň bude bežať súbežne v online aj v Česku a Maďarsku,“ hovorí Lucia Giacková, marketing manager TATRATEA.