Ostrieľaný copywriter zakúsil za svoju kariéru viaceré reklamné agentúry, pracoval napríklad aj v Zaraguze, Wiktor Leo Burnett, Vaculík Advertising alebo MUW Saatchi & Saatchi.
Na pozícii Associate Creative Director vedie spolu s Csillou Polák, taktiež Associate Creative Directorkou, tím kreatívcov vymýšľajúcich kampane pre klientov ako Hyundai, Kaufland, GfK, Petit Press či vydavateľstvo Tatran. Je dlhodobým členom ADC a pracoval na desiatkach kampaní ocenených na Zlatom klinci, ale aj na zahraničných súťažiach.
Do sveta reklamy vstúpil už v roku 2004 a ešte stále ho neprestal baviť. Vyskúšal si aj pohľad z klientskej strany, viedol marketingový tím neziskovej organizácie LEAF a súkromnej strednej školy LEAF Academy, ako marketingový manažér pôsobil tiež v Slovenskom olympijskom a športovom výbore.
Ako zatiaľ hodnotí novú skúsenosť v Respect APP? „K príležitosti, ktorú som dostal v Respecte pristupujem, ako inak, s rešpektom. Dúfam, že budem užitočný pre našich klientov, našu reklamnú agentúru, aj pre mojich tímových kolegov.“ Matesovi a celému tímu želáme úspešnú synergiu kreatívnych ideí.