StoryEditor

Creative Pro Group má nového partnera a COO. Našli ho v Škandinávii

03.09.2024, 11:06
  • Björn Wigforss má za úlohu podporovať nové príležitosti a strategické výzvy. O svojich plánoch a pohľadoch na eventový trh hovorí v rozhovore pre Stratégie. 
  • Creative Pro Group rozširuje svoje pôsobenie v regióne. A súčasťou expanzie sú aj personálne posily.
  • Súčasťou skupiny je už od roku 2016. Aké úlohy mal doteraz a čo sa nástupom do nových pozícií zmení? 
  • Do Creative Pro prináša aj skúsenosti zo strany klienta. V čom vidí najväčšie podobnosti a odlišnosti? 
  • Skupina sa postupne rozširuje na nové trhy. Aké sú výhody globálneho pôsobenia?

Prečo ste sa ujali roly COO v Creative Pro Group. Kto alebo čo bolo hnacou silou vášho rozhodnutia?

Všetko sa začalo v Seville v roku 2014. V tom čase som pracoval ako globálny riaditeľ Marcom v spoločnosti Microsoft a bol som tiež podpredsedom poroty EUBEA. Na tomto festivale som po prvý raz stretol Štefana Kozáka, ktorý tu zastupoval Creative Pro. Počas prezentácií finalistov s veľkým oduševnením predstavoval roadshow, ktorú vtedy vytvorili pre Microsoft. Kvôli zaisteniu nestrannosti som sa vzhľadom na svoju pozíciu v Microsofte rozhodol nehlasovať, no kvalita ich práce hovorila sama za seba a Creative Pro získalo vo svojej kategórii prvé miesto.

Vtedy sa začalo naše priateľstvo so Štefanom, ktoré je založené na rovnakej vášni pre kreativitu a na vzájomnom rešpekte.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 87% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. december 2024 14:22