“Využívame výnimočnú možnosť vyjadriť rešpekt mamám a celým rodinám, ktoré obetujú svoj čas a podporujú najmä v samých začiatkoch deti, mladých futbalistov, z ktorých sa neskôr stávajú reprezentanti. Bez ich vkladu a lásky k športu by to neskorší reprezentanti vo futbale nikdy nemohli dotiahnuť k tým najvyšším métam,” hovorí Vladimír Janček, riaditeľ marketingu a PR SFZ.
Vo videu sa o emotívne zážitky s vlastnými deťmi podelila Mária Haraslínová, Slávka Škriniarová a Monika Hancková. “Pri natáčaní sa maminy chalanov úplne otvorili. Je vidieť, že sú na svoje deti právom hrdé a majú spoločne krásny vzťah. V ich archívoch nájdete odložené všetky dresy, výstrižky z novín, prvé kopačky… Teším sa, že v spoločnom projekte so Slovenským futbalovým zväzom mohli v prevažne mužskom športe vyniknúť najdôležitejšie ženy našich životov – mamy,” dopĺňa Matúš Kvas z agentúry Mannschaft.Video je publikované na sociálnych sieťach Slovenského futbalového zväzu a bolo tiež oficiálnou súčasťou tlačovej konferencie pri predstavovaní dresov. Produkcie sa zhostila spoločnosť Hitchikerfilms na čele s režisérom Teodorom Kuhnom.
Vizitka kampane:
Klient: Slovenský futbalový zväz (Vladimír Janček, Monika Jurigová, Lukáš Kendra, Peter Zeman)
Agentúra: Mannschaft
Kreatívny riaditeľ: Adam Marčan, Matúš Kvas
Copywriter: Adam Jánoš
Art Director: Michal Juráni
Account Manager: Patrik Gonos
Produkcia: Hitchikerfilms
Režisér: Teodor Khun
Kamera: Max Kľujev