Cinematik v novej kampani otvára divákom oči.Cinematik
StoryEditor

Festival Cinematik v novej kampani otvára divákom oči. Jej tvárou je herec Robo Roth

06.09.2024, 10:14
Autor:
redred

Už štvrtý rok po sebe sa agentúra oh my DOT stará o komunikáciu medzinárodného filmového festivalu Cinematik. Jeho 19. ročník sa uskutoční opäť v Piešťanoch.

Ideou tohtoročnej kampane je „otváranie očí”. Sú to momenty, keď vďaka vnímaniu filmových diel si vedome či nevedome rozširujeme vlastné obzory, prichádzame k novým myšlienkam a pohľadom, vďaka ktorým môžeme vnímať svet okolo seba rozmanitejšie.

Z vlastnej skúsenosti vieme, že filmom na Cinematiku sa to darí, a veríme, že to môže mať prínos pre celú spoločnosť. Obzvlášť v súčasnosti,” dopĺňajú Roj & Dvorecký, kreatívni riaditelia oh my DOT.

image

Cinematik v novej kampani otvára divákom oči.

Cinematik
„Vizuál Cinematiku pokračuje v koncepte predstavovania filmových remesiel. Minulý ročník sme návštevníkom cez mnohé festivalové mikropríbehy priblížili remeslo storyboardingu a tento rok sme sa pozreli na remeslo filmovej masky. Vychádzali sme aj z faktu, že témou špeciálnej polnočnej sekcie festivalu je modifikácia tela vo filme. A preto práve maska a doslovné vizualizovanie otvárania očí získavajú v kampani exkluzívny priestor,” uzatvára dvojica kreatívnych riaditeľov.

Nezameniteľného herca Roba Rotha dotvára ručne robená maska, ktorú pre Cinematik vytvorila mladá talentovaná slovenská umelecká maskérka Ria Pontikis. Práca na nej trvala niekoľko týždňov od návrhu, testovania a modelovania silikónových prostetík až po nanášanie masky na herca počas natáčacieho dňa.

image

Ručne robenú masku pre Cinematik vytvorila mladá talentovaná slovenská umelecká maskérka Ria Pontikis.

Cinematik
Réžie festivalovej zvučky a reklamného spotu sa ujal Peter Czikrai, ktorý vážnym myšlienkam vnútornej výpovede festivalového diváka vniesol svojský humor a cit pre detail. O produkciu spotu sa postarala spoločnosť Toxpro a do procesu výroby sa zapojili ďalšie zvučné mená filmovej scény ako strihač Matej Beneš či hudobný skladateľ Jozef Vlk.

Festival sa začína už 10. septembra v Piešťanoch a ak máte aj vy chuť prísť si naň otvoriť oči, jeho organizátori vás srdečne pozývajú. Stačí sa zapozerať.

Vizitka kampane:

Creative Director: Roj & Dvorecký

Stratég: Peter Urbanec

Copywriter: Veronika Briestenská, Filip Olšovský, Marek Szold, Roj & Dvorecký

Art Director: Marek Szold, Zuzana Nemkyová

Produkcia: Nazarij Kľujev, Miki Škripeň, TOXPRO

Režisér: Peter Czikrai

Vfx: Tomáš Ožvold

Kamera: Maxim Kľujev

Hudba: Jozef Vlk

Zvuk: Vladimír Bajko Bajnoci

Strih: Matej Beneš

Account: Radka Ostrihoňová

image

Réžie festivalovej zvučky a reklamného spotu sa ujal Peter Czikral.

Cinematik
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. september 2024 11:10