365.bank v kampani odkazuje, že získať pôžičku v Trišesťpäťke je, na rozdiel od cvičenia na stepperi, rýchlejšie a aj bez námahy.365.bank
StoryEditor

Získať pôžičku sa dá rýchlo a bez makačky. Odkazuje Ondrík v novom spote 365.bank

09.09.2024, 12:43
Autor:
redred

Mať 10 tisíc (eur) je rýchlejšie ako spraviť 10 tisíc (krokov). Presvedčí sa o tom aj Martin Nahálka v najnovšom spote 365.bank. Spot pochádza z dielne jej dvornej agentúry Wiktor Leo Burnett.

365.bank dnes spúšťa svoju septembrovú komunikáciu k spotrebnému úveru, ktorá je založená na produktových benefitoch v podobe rýchleho načerpania, ale aj výhodného úroku bez poplatku za poskytnutie pôžičky. Banka pokračuje v doterajšom koncepte postavenom na reklamnom sitcome, ktorý prináša svoje piate pokračovanie.

image

Získať pôžičku sa dá rýchlo a bez makačky. Odkazuje Milan Ondrík v najnovšom spote 365.bank

365.bank
V hlavných úlohách prináša opäť obľúbených slovenských hercov Milana Ondríka a Martina Nahálku, s ktorými sa možno stretnúť nielen v jej reklamách, či na doskách divadla, ale aj na plátnach slovenských kín. Spot je opäť založený na vtipnom dialógu oboch protagonistov a lícuje s nosným posolstvom kampane.

Jednoduchosť a rýchlosť je to, čo považujeme za kľúčové pokiaľ je reč o bankových službách. V dnešnej uponáhľanej dobe nemajú dnešní ľudia priestor na komplikované a zdĺhavé procesy, a to platí aj v prípadoch, kedy ide o peniaze. Vďaka mobilnej aplikácii resp. jednou návštevou na pobočke vybavia klienti rýchlo a jednoducho aj pôžičku, ktorá je nosným produktom v rámci našej najnovšej komunikácie,“ hovorí Tereza Molnár, brand, communication & CX director v 365.bank.

image

Banka pokračuje v doterajšom koncepte postavenom na reklamnom sitcome, ktorý prináša svoje piate pokračovanie.

365.bank
Aktuálny spot sa odohráva vo fitnescentre, čím banka ilustruje hlavnú myšlienku kampaňovej komunikácie, že mať 10 tisíc (eur) je rýchlejšie a menej namáhavejšie ako spraviť 10 tisíc (krokov) na cvičiacom stepperi. Paralela má upriamiť pozornosť na nosné výhody pôžičky, ktorú môžu klienti načerpať vo výške od 300 do 20 tisíc eur do pár minút na pár klikov v aplikácii alebo až do výšky 40 tisíc eur na jednu návštevu pobočky.

Samotný spot pritom prešiel miernym vizuálnym a zvukovým refreshom, pričom pribudol postprodukčne pripravený opener a hudobný podmaz. Banka v ňom po prvykrát predstavuje aj na mieru komponované zvukové logo od hudobného producenta Viktora Hazarda, ktoré je navyše upravené prostredníctvom neónového efektu. V rámci produkcie Trišesťpäťka opäť stavila na príznačné mintové prevedenie javiska s priznaným backstage záberom a divákmi. Spot pochádza z dielne jej dvornej agentúry Wiktor Leo Burnett.

Vizitka kampane

Klient: 365.bank

Agentúra: Wiktor Leo Burnett

Creative Director: Peter Michalka

Strategy Director: Vladimír Lefík

Art Director: Terézia Ščasnovičová, Richard Sokol

Copywriter Senior: Ladislav Macko, Peter Michalka

Account Director: Michal Kopriva

Account Manager: Romana Juhásová 

Produkcia: Revers Films

Executive producer: Adam Noška

Production manager: Lucia Horváthová

Réžia: Tomáš Řehořek

DOP: Martin Chlpík

Herci: Milan Ondrík, Martin Nahálka

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
09. september 2024 12:56