ČSOB predstavuje nový koncept komunikácie. Sovu vymenili za sféru.ČSOB
StoryEditor

ČSOB predstavila nový koncept komunikácie. Priniesla svet, v ktorom je všetko smart

16.09.2024, 15:21
Autor:
michmich

ČSOB a jej nová agentúra MullenLowe GGK v týchto dňoch spúšťajú nový komunikačný a kreatívny koncept, s ktorým agentúra uspela v tendri začiatkom roka.

Dlhodobou ambíciou ČSOB je prinášať klientom online služby pre komfortný život. Využíva digitálne technológie, ktoré v rámci aplikácie ČSOB SmartBanking prináša, a to aj nad rámec štandardných finančných služieb, vrátane služieb tretích strán. V jednej aplikácii tak nájdu relevantné služby, ktoré využívajú každý deň.

„Vieme, že vo finančnom segmente chce byť každý brand viac digitálny, ale uvedomili sme si, že nie každý brand môže byť aj digitálny, aj smart – a to je niečo unikátne, čo dlhé roky prirodzene vychádza z biznisovej stratégie ČSOB s ich nosnými produktmi SmartBanking, SmartSlužby+ a po novom už aj v širokej ponuke Smart účtov. To sa pre nás stalo predispozíciou pre nový koncept, kde budeme hľadať každodenné situácie ľudí, ktorí využívajú smart riešenia nielen banky, ale celej finančnej skupiny a jej entít na to, aby si uľahčili život,“ povedal Jakub Straka, head of strategy v MullenLowe GGK.

S novým konceptom prichádza aj nový fluent device „sféra“. Sféra je hlavným hrdinom a výrazným vizuálnym prvkom, ktorý symbolizuje každodennú prítomnosť ČSOB v živote klientov. V príbehu sa zjavuje, vždy keď klient využije jedno zo smart riešení.

Zmenou prešiel aj claim, ktorý jasne komunikuje ambíciu ČSOB vytvárať svet, v ktorom je všetko smart. SmartSlužby+ prinášajú riešenia, ktoré by ste v bankovej aplikácii nečakali a ktoré zvyšujú komfort života klienta.

ČSOB predstavuje nový koncept komunikácie. Sovu vymenili za sféru.

„ČSOB v roku 2018 odštartovala významný projekt výmeny bankových systémov a digitalizácie, ktorý sa blíži do svojho finále. Tieto zmeny nám umožňujú prinášať pre klientky a klientov riešenia, vďaka ktorým je ich život viac smart, a to každý deň. Preto sme odhodlaní vytvoriť pre nich úplne novú sféru. Sféru smart riešení a moderných digitálnych služieb. Sme radi, že sme v rámci tendra našli partnera, ktorý do nového komunikačného konceptu a nového claimu dokázal pretaviť všetko to, čo chce ČSOB klientom prinášať. A to nielen do externého, ale aj interného prostredia. Po 6 rokoch tak odvážne odchádzame od veľmi úspešného konceptu so sovou, ktorý značke výrazne pomohol pri budovaní rozpoznateľnosti, efektivite komunikácie a v neposlednom rade veľmi vysokej páčivosti, za čo sove Ute patrí naše veľké poďakovanie. A sme presvedčení o tom, že teraz prinášame koncept, ktorý nielen dokonale reprezentuje ČSOB, ale prináša niečo úplne nové aj pre oko diváka, o ktorého pozornosť sa v konečnom dôsledku všetci snažíme,“ uviedla Anna Jamborová, manažérka oddelenia komunikácie ČSOB.

„Nájsť nový fluent device po koncepte, na ktorý si ľudia už zvykli, je, samozrejme, výzvou. Hľadali sme niečo, čo viac podporí značku ČSOB ako moderný brand prinášajúci každý deň smart riešenia. Pričom fluent device nie je v našom ponímaní len nejaký maskot, skôr je to signál, alebo viac signálov značky, ktoré sa dopĺňajú. V našom prípade je sféra doplnená wordingom, čo má značke dodať ašpiratívnosť a sebavedomie, ktoré si zaslúži,“ uviedol Peter Ižo, associate creative director agentúry MullenLowe GGK.

Kampaň bude mať multimediálne nasadenie v TV, online, OOH, rádio, print, kino a na sociálnych sieťach.

Vizitka kampane: 

Klient: ČSOB– Jana Vidrová, Ľuboš Gondáš

Kampaň: Každý deň smart

Agentúra: MullenLowe GGK

Chief Creative Officer: Vlado Slivka

Associative Creative Director: Peter Ižo

Art Director: Branislav Mladý, Milan Malý

Copywriter: Peter Ižo, Marek Konečný

Strategy Director: Jakub Straka

Unit Account Director: Katarína Prikler

Account Manager: Patrícia Tomčíková

Fotograf: Matúš Bence

Produkcia: Vrizzly

Producer: Dominik Szombath

Editor: Samuell Hoffman

Postprodukcia: EKRAN

Zvuková produkcia: LVGNC Studios, K2 studio

Réžia: Maximilian Turek

DOP: Oliver Záhlava

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
11. október 2024 19:42