Dlhodobou ambíciou ČSOB je prinášať klientom online služby pre komfortný život. Využíva digitálne technológie, ktoré v rámci aplikácie ČSOB SmartBanking prináša, a to aj nad rámec štandardných finančných služieb, vrátane služieb tretích strán. V jednej aplikácii tak nájdu relevantné služby, ktoré využívajú každý deň.
„Vieme, že vo finančnom segmente chce byť každý brand viac digitálny, ale uvedomili sme si, že nie každý brand môže byť aj digitálny, aj smart – a to je niečo unikátne, čo dlhé roky prirodzene vychádza z biznisovej stratégie ČSOB s ich nosnými produktmi SmartBanking, SmartSlužby+ a po novom už aj v širokej ponuke Smart účtov. To sa pre nás stalo predispozíciou pre nový koncept, kde budeme hľadať každodenné situácie ľudí, ktorí využívajú smart riešenia nielen banky, ale celej finančnej skupiny a jej entít na to, aby si uľahčili život,“ povedal Jakub Straka, head of strategy v MullenLowe GGK.
S novým konceptom prichádza aj nový fluent device „sféra“. Sféra je hlavným hrdinom a výrazným vizuálnym prvkom, ktorý symbolizuje každodennú prítomnosť ČSOB v živote klientov. V príbehu sa zjavuje, vždy keď klient využije jedno zo smart riešení.
Zmenou prešiel aj claim, ktorý jasne komunikuje ambíciu ČSOB vytvárať svet, v ktorom je všetko smart. SmartSlužby+ prinášajú riešenia, ktoré by ste v bankovej aplikácii nečakali a ktoré zvyšujú komfort života klienta.
„ČSOB v roku 2018 odštartovala významný projekt výmeny bankových systémov a digitalizácie, ktorý sa blíži do svojho finále. Tieto zmeny nám umožňujú prinášať pre klientky a klientov riešenia, vďaka ktorým je ich život viac smart, a to každý deň. Preto sme odhodlaní vytvoriť pre nich úplne novú sféru. Sféru smart riešení a moderných digitálnych služieb. Sme radi, že sme v rámci tendra našli partnera, ktorý do nového komunikačného konceptu a nového claimu dokázal pretaviť všetko to, čo chce ČSOB klientom prinášať. A to nielen do externého, ale aj interného prostredia. Po 6 rokoch tak odvážne odchádzame od veľmi úspešného konceptu so sovou, ktorý značke výrazne pomohol pri budovaní rozpoznateľnosti, efektivite komunikácie a v neposlednom rade veľmi vysokej páčivosti, za čo sove Ute patrí naše veľké poďakovanie. A sme presvedčení o tom, že teraz prinášame koncept, ktorý nielen dokonale reprezentuje ČSOB, ale prináša niečo úplne nové aj pre oko diváka, o ktorého pozornosť sa v konečnom dôsledku všetci snažíme,“ uviedla Anna Jamborová, manažérka oddelenia komunikácie ČSOB.„Nájsť nový fluent device po koncepte, na ktorý si ľudia už zvykli, je, samozrejme, výzvou. Hľadali sme niečo, čo viac podporí značku ČSOB ako moderný brand prinášajúci každý deň smart riešenia. Pričom fluent device nie je v našom ponímaní len nejaký maskot, skôr je to signál, alebo viac signálov značky, ktoré sa dopĺňajú. V našom prípade je sféra doplnená wordingom, čo má značke dodať ašpiratívnosť a sebavedomie, ktoré si zaslúži,“ uviedol Peter Ižo, associate creative director agentúry MullenLowe GGK.
Kampaň bude mať multimediálne nasadenie v TV, online, OOH, rádio, print, kino a na sociálnych sieťach.
Vizitka kampane:
Klient: ČSOB– Jana Vidrová, Ľuboš Gondáš
Kampaň: Každý deň smart
Agentúra: MullenLowe GGK
Chief Creative Officer: Vlado Slivka
Associative Creative Director: Peter Ižo
Art Director: Branislav Mladý, Milan Malý
Copywriter: Peter Ižo, Marek Konečný
Strategy Director: Jakub Straka
Unit Account Director: Katarína Prikler
Account Manager: Patrícia Tomčíková
Fotograf: Matúš Bence
Produkcia: Vrizzly
Producer: Dominik Szombath
Editor: Samuell Hoffman
Postprodukcia: EKRAN
Zvuková produkcia: LVGNC Studios, K2 studio
Réžia: Maximilian Turek
DOP: Oliver Záhlava