Na tomto princípe vznikla ambiciózna iniciatíva Ad Net Zero, ktorá má za cieľ dekarbonizovať celý proces tvorby, šírenia a konzumácie reklamy. Cieľom je využiť silu kreativity a komunikácie na podporu udržateľného sveta. Do iniciatívy Creatives for Climate sa už zapojilo úctyhodných 40 tisíc členov. Podnikatelia, zamestnanci a etické agentúry chcú zvyšovať povedomie o klimatickej kríze a šíriť inšpirácie na praktické riešenia.
Vízia je jasná: svet, v ktorom kreativita slúži klimatickým riešeniam a udržateľnosť sa stáva neodmysliteľnou súčasťou každej kampane, správy a reklamy. Potenciál vplyvu reklamného priemyslu je obrovský. Inzerenti a marketéri dokážu formovať verejné vnímanie a správanie.
Podporou udržateľných produktov a služieb, zdôrazňovaním dôležitosti znižovania uhlíkovej stopy a prezentovaním výhod ekologického životného štýlu môžeme stimulovať dopyt po ekologickejších alternatívach. Táto zmena v spotrebiteľskom správaní potom môže prinútiť firmy prijať udržateľnejšie postupy, čím sa vytvorí pozitívna spätná väzba, ktorá môže viesť k urýchlenému prechodu na nízkouhlíkové hospodárstvo....
Zostáva vám 85% na dočítanie.