StoryEditor

Grátis telka pre každého. Kreator Group zastrešil najnovšiu kampaň pre Towercom

26.09.2024, 16:03
Autor:
lezlez

Towercom si ako partnera vybral multidisciplinárny Kreator Group, ktorý tvoria agentúry Wiktor Leo Burnett, Starmedia, DataConcept, Socialist a Leopard Production.

Prvé tri sa stali v úvodnej časti launchovania kampane partnerom pri tvorbe webu, kreatívy, komunikačnej stratégie a nákupu médií a plánovania. 

Ako na špecifické potreby rôznych cieľových skupín

Výsledkom spolupráce je kampaň, ktorá predstavuje terestriálne televízne vysielanie pod názvom "Grátis telka". Tento názov zdôrazňuje najdôležitejší benefit služby – možnosť sledovať televíziu zadarmo. 

„V samotných video spotoch sme chceli dosiahnuť, aby naše správa pôsobila čo najdramatickejšie a preto sme pracovali so slovom Koniec. Konce totiž často bývajú smutné… ale nie nevyhnutne. Preto v krátkych spotoch ukazujeme konce fiktívnych filmov, ktoré sú začiatkom správy o Konci platenia za televíziu.

Bolo veľmi zaujímavé vyberať najvhodnejšie žánre “koncov filmov” tak, aby fitovala s cieľovou skupinou. Klient nám dal priestor venovať sa filmárskemu craftu a vyskočiť tak medzi ostatnými sponzorskými odkazmi aj v online. Teším sa, že sa nám podarilo kreatívne spracovať aj tento, “kreatívcami častokrát podceňovaný” mediálny formát," hovorí Peter Michalka z Wiktor Leo Burnett. 

„Uplynulé turbulentné ekonomické obdobie poznačené vysokou infláciou spôsobilo, že mnohí z nás museli a stále musia prehodnocovať výdavky v domácnosti vrátane tých za televíziu. Kampaňou chceme širokej verejnosti opäť pripomenúť, že existuje rozumná (výhodná) alternatíva príjmu televízneho signálu bez potreby platenia a bez nutnosti pripojenia k internetu. Pokrytie je navyše dostupné pre 99% slovenských domácností," doplnil Rudolf Urbánek, generálny riaditeľ Towercom, a.s.

V rámci propagácie novej Grátis telky bolo potrebné osloviť širokú verejnosť a dostať sa do všetkých kútov Slovenska. Kľúčovým formátom, ktorý zaujme publikum, sa stalo video, ktoré účinne prispieva k awareness efektu a je šírené v TV a v online prostredí. Po upútaní pozornosti sú potenciálni klienti cielene sprevádzaní online kampaňami, ktoré sú prispôsobené ich špecifickým potrebám a záujmom. 

„Na dosiahnutie tohto cieľa sme použili presne cielené online reklamy na sociálnych sieťach, Google Ads a bannerové reklamy na relevantných webových stránkach,“ uvádza Tomáš Mladý zo Starmedie.

„Pre zvýšenie všeobecného povedomia a vytvorenie záujmu sme spustili televíznu kampaň, pre podporu vizuálnej zapamätateľnosti sme navrhli strategicky rozmiestnené billboardové plochy a pre staršiu časť cieľovej skupiny sme využili tématické televízne časopisy."

Aby bola zapamätateľnosť ešte vyššia claim komunikujú v rádiách. Hlavné posolstvo kampane je jasné: „Koniec platenia za televíziu“, čím Towercom pripomína divákom, že Grátis telka im umožňuje sledovať deväť základných programov bez nutnosti platiť mesačné poplatky," hovorí Ivet Chrenková zo Starmedie.

 

Vizitka kampane:

Klient: Towercom, a.s. - Marek Marcinov

Agentúra: Wiktor Leo Burnett

Creative Director: Peter Michalka

Copywriter: Ladislav Macko, Peter Michalka, Martin Keder

Art Director: Richard Sokol

Account Director: Michal Kopriva

Account Manager: Denis Kostelanský

Strategy Director: Vladimír Lefík

Produkcia: ToxPro

Režisér: Maxim Kľujev

Mediálna agentúra: Starmedia

Media Client Service: Zuzana Gogolová

Media Director: Iveta Chrenková

Digital Media Director: Tomáš Mladý

Digitálna agentúra: DataConcept, Jaroslav Baláž

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 10:28