Spolu so stratégiou značky bola vytvorená aj nová kampaň na podporu povedomia o značke a predaja zájazdov s konceptom „PRVÉ“, ktorý sa spája s emóciami dovolenky. Hlavnú úlohu zohrávajú prvé zážitky spojené najmä s cestovaním, ale aj s inými dôležitými životnými míľnikmi. V kampani Čedok sa po prvýkrát predstavuje nový komunikačný smer založený na objavovaní. Vizuály sa objavia online, ako aj v rozhlasovom a televíznom vysielaní, a to na Slovensku aj v Českej republike.
„Pre klienta nechceme byť len miestom, kde si kúpi zájazd a užije si dovolenku, ale partnerom a zdrojom inšpirácie pri objavovaní nových destinácií alebo tých, ktoré už pozná, ale z iného uhla pohľadu. Napriek tradícii a významnej histórii značky sa nespoliehame na bežnú komunikáciu, ktorá je typická pre odvetvie cestovného ruchu, ale chceme ísť vlastným a inovatívnym smerom. Na základe tejto myšlienky vznikol grafický prvok obrysov mapy na vizuáloch a slogan ‚Stále je čo objavovať‘, ktorým chceme budovať silné povedomie značky Čedok a dlhodobo ju rozvíjať,“ uviedla Edita Rendlová, obchodná a marketingová riaditeľka spoločnosti Čedok.„Kampaň ‚PRVÉ‘ predstavuje nový smer, ktorý nám umožní vytvoriť silnejšie emocionálne puto s našimi klientmi. Naším cieľom je vyvolať v nich pozitívne emócie a spojiť ich s ich prvými dovolenkovými zážitkami, či už ide o prvú lásku, prvé prebudenie pri mori alebo iné nezabudnuteľné momenty,“ dodala Jana Jusková, marketingová manažérka Čedoku.
Kampaň na podporu zážitkov spojených so zimnou dovolenkou, či už v exotických destináciách alebo na horách, vznikla v spolupráci s komunikačnou agentúrou OAK Prague Terezy Svěrákovej a Tomáša Dvořáka. Hlavné vizuály sú prepojené s televíznou reklamou, ktorá smeruje na obrazovky JOJ Group. Medzi ďalšie komunikačné kanály budú patriť rozhlasové spoty, online bannery a sociálne siete. Podobný rozsah bude mať kampaň aj v Českej republike, vrátane celoplošných billboardov a reklamných spotov na staniciach skupiny Nova a Prima.Spolu so spustením kampane je to aj ostrý štart novej vizuálnej identity spoločnosti, na ktorej pracoval interný marketingový tím a agentúra Unity design. Na celkovej stratégii značky sa podieľal aj Slavo Marušinec, známy stratég, ktorý sa v minulosti podieľal na určovaní hodnôt a hlavného smerovania komunikácie napríklad pre Kofolu alebo Rajec.
Čedok už viac ako 104 rokov rozvíja nielen služby cestovného ruchu, ale aj jeho vizuálnu stránku. Počas svojej histórie prišiel s rôznymi marketingovými trendmi a kanálmi, ktoré sa v priebehu storočia menili a súviseli s aktuálnou dobou a hlavnými destináciami, do ktorých ľudia cestovali. Počiatky značky spoločnosti, vtedajšej Československej dopravnej agentúry alebo Čedoku, siahajú štyri roky po jej založení, do roku 1924.V tomto roku spoločnosť prvýkrát použila aj grafický názov značky na obálke katalógu zájazdov. Svoje logo začal Čedok systematicky používať v 30. rokoch 20. storočia. Po dlhé desaťročia bol symbol vtáka, diaľkového cestovateľa, v heraldickom štíte pravdepodobne najznámejším identifikačným znakom, ktorý mal predstavovať dlhé cesty českých rytierov. Tento ikonický symbol používala spoločnosť v rôznych obmenách od roku 1946 až do nedávna, keď prešla na používanie čistého loga v podobe nápisu Čedok.
Samotné logo zostáva v roku 2024 nezmenené, ale používa sa v jednoduchej podobe a vo formátoch, ktoré sú prispôsobené 21. storočiu a moderným komunikačným kanálom. Nová identita značky, ktorá bola vytvorená po prvýkrát v novodobej histórii, teraz jasne definuje hodnoty značky a slogan, ako aj grafické prvky, ako sú použité farby, písmo alebo ikony, tonalita fotografií, ale aj jasne rozpoznateľné prvky, ako sú mapy krajín, v ktorých Čedok organizuje zájazdy, alebo symbol palubnej vstupenky ako zaujímavý prvok vo vizuáli.