StoryEditor

V 56. ročníku Slovnaft Cupu boduje ten správny move

27.09.2024, 16:53
Autor:
lezlez

Kreatíva kampane je z dielne agentúry oh my DOT.

Jedinečné príbehy, ktoré píše iba Slovnaft Cup, a unikátne prepojenie dvoch kľúčových projektov spoločnosti Slovnaft – zákazníckeho programu Slovnaft Move a pohárovej súťaže Slovnaft Cup, sú nosnými piliermi novej kampane Slovnaftu s názvom Zabodovať chce ten správny move.

Fanúšikovia najstaršej pohárovej súťaže sa môžu počas jesennej časti zápasov zapojiť do súťaží na sociálnych sieťach spoločnosti Slovnaft a získať odmeny priamo v aplikácii Slovnaft Move. Dôležité je sledovať samotné zápasy a následne správne zodpovedať súťažné otázky. Výhercovia získajú špeciálne kupóny, bonusové body alebo postup do vyššej či dokonca VIP úrovne.

„Pri tvorbe konceptu kampane sme stáli pred výzvou, ako prepojiť zákaznícky program Slovnaft Move s jedným z našich najvýznamnejších projektov spoločenskej zodpovednosti - Slovnaft Cup. Chuť zabodovať a cez ten správny „move“ sa prebojovať na tú najvyššiu úroveň až k samotnému víťazstvu sa ukázalo ako vynikajúci prienik.  Vo výsledku sme získali vizuálne atraktívnu kampaň, ktorá zvyšuje povedomie o súťaži Slovnaft Cup a zároveň podporuje napĺňanie našich marketingových cieľov,“ hovorí Zuzana Mišíková, Marcom Lead spoločnosti Slovnaft.

Sprievodným motívom kampane sú jedinečné futbalové príbehy, ktoré tvorí samotný Slovnaft Cup. Nakoľko princíp súťaže umožňuje, aby sa do hry zapojili nielen profesionálne kluby, ale aj lokálne mužstvá z nižších líg, dochádza na trávniku k nečakaným stretom a napínavým okamihom.

Jedným z nich bol zápas z prechádzajúcej sezóny, v ktorom mužstvo ŠK Odeva Lipany, aj vďaka svojmu strelcovi Máriovi Jackovi, vyradilo prvoligovú Skalicu a prebojovalo sa až do semifinále. Tento úspech je jedným z troch príbehov, ktoré sú súčasťou kampane.

Súbežne s touto kampaňou pokračuje spoločnosť Slovnaft v osvetovej iniciatíve Fandíme slušnosti, nie násiliu. Fakt, že futbalový štadión má byť predovšetkým bezpečným miestom, vníma ako silnú hodnotu, ku ktorej spolu so slušným správaním a ohľaduplnosťou vyzýva fanúšikov už tretiu sezónu. 

#SpoluDokazemeVela 

image

Slovnaft cup

Vizitka kampane:

Názov: Zabodovať chce ten správny move

Agentúra: oh my DOT

Klient: Slovnaft/ Erika Skupeňová, Zuzana Mišíková

Creative Director: Roman Roj, Juraj Dvorecký

Strategy Director: Peter Urbanec

Copywriter: Marek Uličný

Art Director: Marek Szold, Leo Šiller

Account Director: Lucia Kozičová

Account Manager: Tomáš Sůra

Social Media Manager: Zuzana Kantorová

Produkcia: TOXPRO

Production Manager: Nazarij Kľujev, Mikuláš Škripeň

Režisér: Erik Oslanec

Fotograf: Filip Nagy

image

Slovnaft cup

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. november 2024 23:59