Slogan kampane podporuje umelkyňa Alžbeta "Zea" Ferencová, ktorá v spote tancuje mestom bez ohľadu na to, čo si myslí okolie. O jeho produkciu sa postarala agentúra playground13 pod vedením režiséra Petra Ehrenbergera.
Dnešný svet nás neustále núti premýšľať o tom, čo si o nás myslí okolie. Koho a čím pohoršíme. Ako sa iným zavďačiť. Až sami zabúdame, ako naozaj byť sami sebou a užívať si každý okamih.
„Byť sám sebou, byť trochu iný, je dnes vzácne. Nám však vyhovuje odlišnosť oblátky Lina, ktorá sa na trhu diferencuje svojou štruktúrou aj chuťou. Práve to nám dáva kredibilitu postaviť sa za individualitu každého z nás,“ vysvetľuje Adriana Straussová, medzinárodná brand manažérka značky.
„Chceli sme ukázať, že Lina je iná nielen ako produkt, ale aj demonštrovať, že je symbolom odvahy byť sami sebou,“ dodáva Daniel Weiss, Account Director agentúry Triad.
Hlavnou hrdinkou spotu je speváčka, herečka a tanečnica Alžbeta "Zea" Ferencová, ktorá stelesňuje slobodu a rebéliu. Počas energického tanca prechádza mestom, vychutnáva si oblátku Lina a jasne ukazuje, že ju nezaujíma, čo si o nej myslí okolie.
„Kľúčové pre nás bolo, aby hlavná hrdinka bola nielen skvelá herečka, ale aj tanečnica s výraznou tvárou. Potrebovali sme osobnosť, ktorá v sebe nesie prirodzenú autenticitu a slobodu prejavu, ktorá sebavedome hovorí ‚Viem, že môžem‘,“ hovorí Michal Dvorský, Art Director v Triad Praha.
Kampaň stavia nielen na silnom vizuálnom spracovaní, ale aj na hudbe a stylingu hlavnej hrdinky. Energetická hudba podporuje dynamiku príbehu a zároveň svojou miernou atypickosťou, ktorá je hlavným motívom celej kampane, dodáva spotu jedinečný charakter. Rovnako ako starostlivo vybraný outfit pre Zeu, ktorý podporuje jej „flow“.
Nová brandová kampaň štartuje 1. októbra v televízii. Pokračovať bude na sociálnych sieťach a ďalších digitálnych kanáloch, ale aj na vonkajších reklamných plochách vo veľkých mestách Českej republiky a Slovenska.
O produkciu sa postarala agentúra playground13 pod vedením Petra Ehrenbergera a média obstaráva agentúra Mindshare.
Klient: Sedita
Značka: Lina
Kreatívna agentúra: Triad Prague
Mediálna agentúra: Mindshare
Produkcia: playground13
Réžia: Peter Ehrenberger
Creative Director: Michal Pivarči, Richard Axell, Michal Dvorský
Account Director: Anastasia Sochneva, Daniel Weiss
Ideamaker: Lukáš Honz
Art Director: Michal Dvorský
Copywriter: Jaroslav Salon