StoryEditor

Lina oslavuje jedinečnosť v novej brandovej kampani od Triadu

01.10.2024, 17:19
Autor:
lezlez

Novú brandovú kampaň pre Linu od Sedity si opäť pod svoje krídla vzala agentúra Triad Praha a hovorí: „Viem, že smiem. Lina je iná.“

Slogan kampane podporuje  umelkyňa Alžbeta "Zea" Ferencová, ktorá v spote tancuje mestom bez ohľadu na to, čo si myslí okolie. O jeho produkciu sa postarala agentúra playground13 pod vedením režiséra Petra Ehrenbergera.

Dnešný svet nás neustále núti premýšľať o tom, čo si o nás myslí okolie. Koho a čím pohoršíme. Ako sa iným zavďačiť. Až sami zabúdame, ako naozaj byť sami sebou a užívať si každý okamih.

„Byť sám sebou, byť trochu iný, je dnes vzácne. Nám však vyhovuje odlišnosť oblátky Lina, ktorá sa na trhu diferencuje svojou štruktúrou aj chuťou. Práve to nám dáva kredibilitu postaviť sa za individualitu každého z nás,“ vysvetľuje Adriana Straussová, medzinárodná brand manažérka značky.

„Chceli sme ukázať, že Lina je iná nielen ako produkt, ale aj demonštrovať, že je symbolom odvahy byť sami sebou,“ dodáva Daniel Weiss, Account Director agentúry Triad.

Hlavnou hrdinkou spotu je speváčka, herečka a tanečnica Alžbeta "Zea" Ferencová, ktorá stelesňuje slobodu a rebéliu. Počas energického tanca prechádza mestom, vychutnáva si oblátku Lina a jasne ukazuje, že ju nezaujíma, čo si o nej myslí okolie.

„Kľúčové pre nás bolo, aby hlavná hrdinka bola nielen skvelá herečka, ale aj tanečnica s výraznou tvárou. Potrebovali sme osobnosť, ktorá v sebe nesie prirodzenú autenticitu a slobodu prejavu, ktorá sebavedome hovorí ‚Viem, že môžem‘,“ hovorí Michal Dvorský, Art Director v Triad Praha.

Kampaň stavia nielen na silnom vizuálnom spracovaní, ale aj na hudbe a stylingu hlavnej hrdinky. Energetická hudba podporuje dynamiku príbehu a zároveň svojou miernou atypickosťou, ktorá je hlavným motívom celej kampane, dodáva spotu jedinečný charakter. Rovnako ako starostlivo vybraný outfit pre Zeu, ktorý podporuje jej „flow“.

Nová brandová kampaň štartuje 1. októbra v televízii. Pokračovať bude na sociálnych sieťach a ďalších digitálnych kanáloch, ale aj na vonkajších reklamných plochách vo veľkých mestách Českej republiky a Slovenska.

O produkciu sa postarala agentúra playground13 pod vedením Petra Ehrenbergera a média obstaráva agentúra Mindshare.

image

Novú kampaň na Linu pripravil pražský TRIAD.

Klient: Sedita

Značka: Lina

Kreatívna agentúra: Triad Prague

Mediálna agentúra: Mindshare

Produkcia: playground13

Réžia: Peter Ehrenberger

Creative Director: Michal Pivarči, Richard Axell, Michal Dvorský

Account Director: Anastasia Sochneva, Daniel Weiss

Ideamaker: Lukáš Honz

Art Director: Michal Dvorský

Copywriter: Jaroslav Salon

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
01. október 2024 17:21