Kaufland v novej kampani predstavuje ponuku kuchynských produktov BerlingerHaus, ktoré sú nielen výhodné a kvalitné, ale majú aj pekný dizajn.
„Produkty BerlingerHaus sú naozaj výnimočne pekné. Preto sme sa chytili známeho kultúrneho insightu, keď naše staré mamy schovávajú svoje najkrajšie, a teda aj najdrahšie hrnce na výnimočné príležitosti. Teraz to už robiť nemusia, pretože tieto produkty sú také výhodné, že sa ich oplatí používať každý deň,“hovorí Romana Kádeková, copywriterka z THIS IS LOCCO.
Šéfkuchár Martin Záhumenský je už dlhší čas súčasťou Kaufland komunikácie. Vídame ho v pravidelnej online show Kaufland za zdravú výživu, kde spolu s hosťami zábavným spôsobom prinášajú fakty o zdravej výžive a potvrdzujú, že zdravé jedlo môže byť aj chutné. V novej kampani sa však Martin objavil sólo, a to rovno v 360° kampani.„Šéfkuchára Záhumenského sme použili strategicky ako tvár, ktorá dodáva produktom kúpeným v Kauflande za neodolateľné ceny dôveryhodnosť a záruku kvality. V predchádzajúcej kampani sa osvedčil aj v komediálnej polohe. A humor je v Kauflande veľmi dôležitý,“ hovorí Martin Polakovič, Associate Creative Director z THIS IS LOCCO.
Súčasťou vernostnej kampane sú okrem televízneho spotu aj kratšie online spoty, v ktorých Martin testuje produkty, print, outdoor, POS a rádio spot.
Vizitka:
Klient: Kaufland Slovenská republika(JankaKlvačová, LenkaValachovičová, BarboraŠmidová)
Agentúra: THIS IS LOCCO
Creative Director: Juraj Kováč
Art Director: JurajSapara, EmaJurášová, Marek Sivý
Copywriter: Martin Polakovič, Romana Kádeková
Account Manager: Michal Ružica, Diana Hromeková
Strategy Director: Juraj Kováč
Produkcia: PROTOS PRODUCTIONS, spol. s r.o.
Réžia: Pavel Soukup
Fotograf: Peter Chvostek