McDonald‘s vo svojej marketingovej kampani opäť posúva kreatívne hranice branded contentu. Spoločnosť prišla s konceptom mockumentu, ktorý s nadsadením a humorom kombinuje fikciu s autentickými príbehmi ľudí. Slovo vzniklo spojením anglických výrazov mocking a document. Dianie filmu sleduje predsudky na sociálnych sieťach voči kuraťu v McDonald‘s. Pozrite si všetko dôležité vo videu:
Hlavnou hviezdou snímky je nový burger s chrumkavým kuraťom McCrispy – ten si môžete nanovo vychutnať tiež vo verzii Deluxe.
Réžie krátkometrážneho filmu „Lajky, hejty, kuracie“ sa ujal režisér Michal Samir, spracovanie mala na starosti agentúra Follow Bubble. Mockument uviedol McDonald‘s na slávnostnej premiére v pražskom Kine Přítomnost. Pre Stratégie o podrobnostiach tejto kampane hovorí marketingový riaditeľ Martin Troup.
V kampani Lajky, hejty, kuracie sa k branded contentu staviate úplne inak, ako je štandardné. Aký „dokument“ ste vytvorili?
Zostáva vám 69% na dočítanie.