Po deviatich rokoch sa končí éra úspešného reklamného konceptu, ktorý získal viacero ocenení. Petra Polnišová už nebude tvárou VÚB banky.
StoryEditor

Petra Polnišová sa lúči s VÚB. V poslednom spote hovorí, že investovanie nemusí byť španielska dedina

04.10.2024, 12:47
Autor:
lezlez

Spolupráca banky s herečkou trvala deväť rokov a toto je ich derniéra. Zároveň v súčasnosti prebieha tender na obstaranie reklamnej agentúry. 

„Po deviatich rokoch sa tak končí ďalšia éra úspešného reklamného konceptu, ktorý získal aj prvenstvo v efektivite. V našich podmienkach je to svojím spôsobom unikátny počin. Čakajú nás však nové výzvy a už teraz pracujeme na novej komunikácii, ktorú predstavíme na budúci rok,“ uviedol Peter Stopiak, riaditeľ odboru Korporátna a marketingová komunikácia vo VÚB. 

Nápad angažovať do VÚB Petru Polnišovú vznikol v agentúre Istropolitana Ogilvy. Neskôr ho rozvíjala aj ďalšia agentúra banky Triad. Teraz prišiel čas na rozlúčku. 

Jesenná kampaň o investovaní 

Druhá najväčšia slovenská banka opäť stavila na chytľavý úsmevný námet. Ide však zároveň o poslednú ťažiskovú kampaň banky, kde hrá hlavnú úlohu obľúbená slovenská herečka Petra Polnišová.  Napriek množstvu zaručených rád na internete je investovanie pre ľudí stále španielska dedina. „Rozhodli sme sa teda na tom postaviť náš kampaňový koncept, ktorý z nej ponúka východisko – poďte do VÚB, kde vám to vysvetlíme tak, aby ste tomu rozumeli,“ hovorí Miroslav Kormoš, špecialista marketingovej komunikácie vo VÚB banke. 

V úvodnej fáze kampane banka rozohrala španielsku tému naplno. "V centre Bratislavy vytvorila sme vytvorili autentickú španielsku dedinu, nafotili sme si Petru ako temperamentnú Španielku a pracujeme so slovnými hračkami, znejúcimi kvázi-španielsky – „Fondos bondos“, „Nachos sa trápiť s investovaním“, či „Tapas? Nie diky, už netápam,“ dodáva Miroslav Kormoš. 

V ďalších fázach spotu už banka hovorí priamo a zrozumiteľne, že investovať sa dá aj v malých čiastkach a nie každý musí byť skúsený investor. 

„Keď sa dokážeme zasmiať na svojich obavách, vieme ich ľahšie poraziť. Veríme, že španielska dedina ľudí nielen zabaví, ale pomôže im aj v tom, aby sa investovaniu postavili ako skutoční toreadori,“ hovorí Lucia Kekeňák, senior ideamaker a copywriter Triadu. „Veľké gracias patrí hlavne klientovi, ktorý stál za týmto nápadom od prvej prezentácie, produkcii a všetkým krásnym úžasným hercom, ktorí spotu dodali správny hispánsky vibe.“ 

Vizitka kampane:

Klient: VÚB Banka  

Kreatívna agentúra: TRIAD  

Chief Creative & Strategy Director: Martin Woska 

Head of Art: Peter Baslík

Art Director: Michal Mazan

Graphic Designer: Oliver Turčan

Stratég: Michaela Martonová

Account Director: Anh Doan

Copywriter: Lucia Kekeňák, Michaela Markusková

Account manager: Lenka Chorvátová, Katarína Puškarová, Vladimír Makovický

Social media brand manager: Dávid Malecký 

Produkcia: Revers Films (Adam Noška) 

Režisér: Marek Partyš 

Kamera: Michal Babinec

Music: Oliver Fillner

Zvuk: Vladimír Bajnoci  

Fotograf: Philipp Schönauer

Grading: Lucia Kovalová  

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
04. október 2024 13:13