Dobrý anjel sa opäť pripomína ľuďom s novou kampaňou na podporu darcovstva. Práve príspevky od „dobrých anjelov“ môžu rodinám aspoň čiastočne uľaviť od finančných starostí, aby sa mohli sústrediť na to najdôležitejšie – byť so svojimi deťmi aj počas náročnej liečby v nemocnici.
„Naším poslaním je prinášať pomoc rodinám s deťmi, ktoré prežívajú najťažšie životné skúšky počas liečby, a pripomínať verejnosti, že každý z nás môže byť tým Dobrým anjelom, ktorý im pomôže zmierniť ich trápenie. Táto kampaň jednoducho a citlivo vyjadruje našu výzvu – anjelom sa môže stať každý, kto otvorí svoje srdce a podá pomocnú ruku. Veríme, že práve prostredníctvom tejto komunikácie oslovíme ďalších darcov a prinesieme rodinám, kde je ťažká choroba, ešte viac podpory,“ hovorí Lucia Hovančáková, riaditeľka marketingu z DOBRÝ ANJEL.
V kampani sa k Dobrému anjelovi vrátil motív, ktorý stál na jeho začiatku – anjel ako magická bytosť, ktorá koná dobro.„Dobrý anjel je už etablovaná značka a je logické, že časom sa už samotný ‚anjel‘ z komunikácie vytratil. Je to však pekný symbol, ktorý je dôležité si občas pripomenúť. Samozrejme, nie vo forme maskota, ale s citlivou kreatívou. V našej kampani ide o detskú naivnú predstavu dieťaťa, ktoré je konfrontované s realitou – anjel nie je žiadna lietajúca bytosť z rozprávok, ale obyčajný človek s dobrým srdcom,“ hovorí Martin Polakovič, Associate Creative Director z THIS IS LOCCO.„Kampaň na ťažkú tému zvádza k prvoplánovej ťaživosti, no nechceli sme, aby spot pôsobil depresívne. Inšpiráciou, ako to urobiť, boli pre nás samotné deti, ktoré dokážu aj ťažké situácie zvládať často ľahšie ako my dospelí. Možno aj preto, že ešte veria na anjelov,“ dodáva Romana Kádeková, Senior Copywriter z THIS IS LOCCO.
Kľúčovým nosičom je TV a online spot, ale kampaň dotvárajú aj vizuály s jednou z hrdiniek spotu a rádio spot. Špeciálkou je pripravovaný AR filter, ktorý umožní všetkým dobrým anjelom ukázať svoje krídla, a motivovať tak ďalších na pomoc rodinám s ťažko chorým dieťaťom.
Vizitka kampane Dobrý anjel
Agentúra: THIS IS LOCCO
Klient: DOBRÝ ANJEL
Creative Director: Juraj Kováč
Strategy Director: Juraj Kováč
Associate Creative Director: Martin Polakovič
Copywriters: Martin Polakovič, Romana Kádeková
Account Manager: Dominika Ivaničová Bobulová, Patrícia Juríčková
Art Director: Marek Sivy, Adrian Méry
Director: Dano Dekan
Produkcia: Endrius
Foto: Filip Nagy

