Spot pre OZ Návrat vytvorila agentúra Elite/Monday Lovers.
StoryEditor

„A ty si čie?” pýta sa združenie Návrat svojím prvým reklamným spotom

09.10.2024, 13:39
Autor:
lezlez

Združenie Návrat spustilo svoju prvú kampaň s emotívnym reklamným spotom „A ty si čie?“, ktorá upozorňuje na osudy detí bez rodín na Slovensku.

Spot z dielne agentúry Elite/Monday Lovers zobrazuje malé dievčatko, ktoré sa stratilo v nákupnom centre, no nemá sa ku komu vrátiť. Tento obraz reflektuje situáciu tisícok detí v detských domovoch. 

Združenie Návrat už vyše 30 rokov podporuje návrat detí naspäť do rodín. Či už biologických alebo náhradných. Poskytuje podporu pre rodiny, ktoré chcú prijať deti z detských domovov, a pomáha im prejsť procesom osvojenia alebo pestúnskej starostlivosti. Poskytuje však podporu aj rodinám, ktoré sú v ohrození a pomoc je nevyhnutná. Cieľom je nielen poskytnúť deťom stabilný domov, ale aj pomôcť im prekonať traumy a náročné situácie, ktorým čelili.

„Kampaň vychádza zo strachu, ktorý pozná každý rodič – obavy z toho, že sa dieťa stratí. Čo si však často neuvedomujeme, je, aké desivé to musí byť pre to dieťa, keď sa nemá ku komu vrátiť. Veľmi nás teší, že sa toľko dobrých ľudí spojilo za peknú a nesmierne dôležitú vec. Ohlasy sú výborné a dúfame, že spot nezostane len pekne natočenou reklamou, ale bude mať aj reálne výsledky,“ približuje situáciu Barbora Grič, copywriterka z Elite/Monday Lovers. 

Pre dieťa je kľúčové vyrastať v rodine, aby si od mala budovalo trvalé vzťahy, čo v detskom domove nie je možné. Keďže vás ráno budí jedna teta, ďalšia vám dáva obed a tretia vás večer uspáva. Jedine stabilná rodina dokáže dieťaťu poskytnúť podmienky pre zdravý duševný vývin. Preto je alarmujúce, že na Slovensku je momentálne až 4000 detí bez domova. 

„To, že máme fundraisingovú kampaň na tak vysokej úrovni je pre nás mimoriadna situácia, za ktorú sme veľmi vďační. O to viac, že ponuka vytvoriť a realizovať kampaň prišla zo strany Elite - Monday Lovers. Nikto sme nevedeli do čoho ideme, ale tešila nás tvorba a výstup a sme zvedaví, ako na kampaň zareaguje verejnosť. Na kampani je skvelé, že má aj eduktívno osvetový význam, ale aj fundraisingovo brandový, ktorý prispeje k udržateľnosti našich služieb,“ približuje skúsenosť s procesom predseda Návratu Marek Roháček. 

Súčasťou kampane je aj online vizuál, ktorý nafotil Šymon Kliman. Rovnako sa k nej pridáva aj rádiový spot, v ktorom sa ohlasuje známy hlas Adely Vinczeovej, ako aj v online verzii. Okrem toho bola vytvorená aj nová fundraisingová microsite - domovjerodina.sk. 

image

kľúčový vizuál kampane pre OZ Návrat

Vizitka kampane

Klient: Návrat

Marek Roháček

Anna Kratochvílová

Ivana Bizoňová

Agentúra: Elite/Monday Lovers

Creative & Strategy Director: Peter Šurín

Art Director: Juraj Vačko 

Copywriter: Barbora Grič, Barbora Jurovcová, Matej Valo

Account Manager: Samuel Hudec

Account Director: Marián Hlinka

Social Media Manager: Barbora Jurovcová, Kitti Pastoreková 

Web Developer: Martin Čačík

Production: Right&Stuff

Director: Dano Dekan

DOP: Martin Chlpík

Executive producer R&S: Viktor Šesták

Executive director R&S: Petra "Kyrra" Barčáková

1st AD: Tomáš Tretinik

Production manager: Dagmara Regitková

Production support: Simona Vavrincova, Alica Cellar

Cast: Karolína Kopecká, Juraj Haviar

Editor: Marek Bihúň

Color grading: Lucia Kovaľová

VFX: Michal Šabík

Sound: Bajko

Grip: Zdeno Zeman

Lights: Daylight, Erik Voboril

Styling: Zuzana Falátová

MUAH: Ivana Súkenníková 

Set design: Peťo Halík

Camera: REproduction

1st AC: Radka Šišuláková

Casting: Mária Magálová

Location: Set Seekers, Peter Bezák

Fotograf: Šymon Kliman

BTS kamera: Viktor Gubka

Catering: FilmCat

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. december 2024 07:17