StoryEditor

Štefan Kozák: Neustále tendrovanie agentúry neteší

11.10.2024, 10:41
  • „Plne podporujem aktivitu firiem robiť si eventy vo vlastnej réžii, lebo len tak môžu spoznať prácu a hodnotu agentúr,“ hovorí v rozhovore pre Stratégie generálny riaditeľ skupiny CREATIVE PRO.
  • Na trhu podľa neho vládne rast, no tlak na rozpočty je obrovský. 
  • "Klienti často používajú rozpočty z roku 2018 či 2019, čo je neudržateľné." 
  • Tento rozhovor a aj ďalšie texty súvisiace s eventovou brandžou si môžete prečítať v prílohe Stratégií Eventy 2024. Momentálne je dostupná aj ako PDF v tomto článku.

Aký rok zažívajú eventové agentúry? Ako sa darí eventovej brandži?

Tento rok by som nazval rastový a zároveň veľmi opatrný, s veľkou dávkou neistoty. Tlaky na rozpočty sú stále citeľné a je veľmi náročné to reflektovať vzhľadom na vstupy. Ale aby som bol aj pozitívnejší, tak musím povedať, že tento rok je zároveň krásny. Napriek krízam na festivaloch, ktoré boli z môjho pohľadu perfektne zvládnuté, sme svedkami naozaj úžasných podujatí. Vo všeobecnosti musím povedať, že trh sa zároveň mení a bude meniť, a to aj vplyvom externalít, ktoré vyplývajú z riadenia tejto krajiny.

image

Štefan Kozák, generálny riaditeľ skupiny CREATIVE PRO

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 87% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-11 09:02:02 - Feat.: 0 - Title: Veľká anketa Stratégií: Je pre eventové agentúry rok 2024 plný príležitostí? 02 - Modified: 2024-10-09 11:49:52 - Feat.: 0 - Title: Eventy 2024: Aj slovenské podujatia môžu byť svetové 03 - Modified: 2024-10-07 06:00:00 - Feat.: 0 - Title: Trh eventov sa stabilizuje, ale stále ešte nie sme v predcovidovej ére
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. október 2024 14:11