Víťaz tendra THIS IS LOCCO sa postará pre značku Lunter o kompletnú komunikáciu v offline aj online kanáloch.archív
StoryEditor

Novou kreatívnou agentúrou značky Lunter je THIS IS LOCCO

11.10.2024, 11:28
Autor:
michmich

Obľúbená slovenská značka rastlinných výrobkov prechádza veľkou zmenou v oblasti stratégie a komunikácie. Pri tejto príležitosti vyhlásila tender, ktorý už má svoj výsledok.

Lunter je najväčší slovenský výrobca tofu a rastlinnej stravy, ktorý si u našich zákazníkov získava čoraz väčšiu popularitu. Značka expandovala aj do iných európskych krajín. Okrem Slovenska komunikuje aj v Česku, Poľsku, Maďarsku a plánuje aj dalšie trhy. Pri tejto príležitosti predstaví aj novú komunikačnú stratégiu a kampaň.

Kreatívnym partnerom sa pri tom celom stane agentúra THIS IS LOCCO, ktorá sa postará o kompletnú komunikáciu v offline aj online kanáloch.

"Cieľom značky LUNTER je stať sa love brandom, ktorý si ľudia spájajú s láskou a autentickosťou. Nachádzali sme sa však v bode, kedy sme potrebovali výrazný krok vpred, ktorý by nás k tomuto cieľu dostal.V tendri nás prístup agentúry THIS IS LOCCO presvedčil vďaka premyslenej stratégii, kreatívnym nápadom a najmä funkčnosťou a aplikovateľnosťou dlhodobej CCI naprieč rôznymi trhmi. Už od začiatku sme cítili aj vzájomnú chémiu a vnímali energiu, zanietenie a srdce, ktoré do celého procesu vložili. A to je presne to, čo chceme ukázať aj našim spotrebiteľom – že Lunter nie je len značka, ale príbeh plný lásky, ktorý odrážame v našich produktoch,” hovorí Jana Jankovičová, senior brand manažérka značky LUNTER.

image

Novou kreatívnou agentúrou značky Lunter sa stalo THIS IS LOCCO.

archív
"Lunter je na Slovensku leadrom v segmente... a neraz aj leadrom v našej firemnej chladničke. Je to značka, ktorú sme jednoducho chceli robiť a pomôcť jej pri napĺňaní ambicióznych cieľov aj mimo domáceho trhu. Práve medzinárodnosť a dlhodobosť vyžadovali špecifický prístup pri tvorbe konceptu. Ten musí byť dostatočne široký, aby fungoval všade, ale dostatočne konkrétny, aby bol zaujímavý a nie generický. Tešíme sa na prvé výstupy, ktoré čoskoro uvidíte," hovorí Juraj Kováč, kreatívny riaditeľ THIS IS LOCCO.

“Sú tendre, ktoré vás bavia o niečo viac. A takým bol u nás tender na Lunter. Pre niektorých kolegov veľmi dobré známa značka ako aj jej produkty, pre iných boli tieto produkty neprebádané vody. Takže už samotná interakcia a diskusia medzi skúsenými usermi a nováčikmi bola dobrým materiálom pri tvorbe našich výstupov. Okrem značky nám od prvého momentu veľmi sadol aj tím na strane klienta, takže o to viac sa tešíme na spoluprácu,” doplnil Rasťo Bahurinský, CEO THIS IS LOCCO.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
09. november 2024 12:50