V jej reklamách sa objavujú mladí ľudia, ktorí majú jasný názor na vlastný životný štýl, na vlastné názorové aj estetické hodnoty a samozrejme, aj na vlastné bývanie. Platí to aj o najnovšej kampani na sporiaci produkt mojeSPORENIE s úrokovým bonusom.
„Nová vizualita našich reklamných kampaní sa osvedčila. Povedomie mladých o značke PSS stále rastie. A keďže sa nám z mladých osobností postupom času stali starostliví mladí rodičia, ktorým záleží na kvalite svojho bývania, snažíme sa im priniesť produkt, ktorý bude pre nich zaujímavý a výhodný. Presne také je mojeSPORENIE s úrokovým bonusom,“ hovorí Alexandra Kamenická, vedúca odboru značky a reklamy PSS.
Ústrednými hrdinami televízneho spotu sú otecko s dvomi deťmi, ktorí si spoločne užívajú hru v útulnom dome. Ide o energicky pôsobiacu scénu odkazujúcu na využitie produktu mojeSPORENIE. To ponúka výhodné úročenie, ktoré sa vďaka úrokovému bonusu vyšplhalo až na 4 percentá ročne. Klient ich získa, ak si zmluvu uzatvorí ešte v tomto roku.
„Aj naďalej budeme omladzovať podobu našich produktov a s tým ruka v ruke pôjde aj naša ďalšia komunikácia,“ prezradil nám o ďalšom smerovaní značky PSS riaditeľ úseku marketingu Radoslav Mahút. Omladenie značky PSS spoločnosť úspešne rozvíja už niekoľko rokov. Zásluhu na tom má aj agentúra Istropolitana Ogilvy.
Vizitka kampane:
Klient: PSS, Prvá stavebná sporiteľňa
Riaditeľ úseku marketingu:Radoslav Mahút
Vedúci odboru značky a reklamy: Alexandra Kamenická
Brand manažér offline: Karin Čechová
Brand manažér online: Barbora Čajková
Agentúra: Istropolitana Ogilvy
Strategy Planner: Veronika Romsauerová, Juraj Plánovský
Creative Director: Peter Hrevuš
Art Director: Peter Hrevuš
Copywriter: Vlado Janček, Marek Suchitra
Social Media Manager: Marek Suchitra
Account Director: Petra Lukáčová
Account Manager: Lucia Dešťová
Account Executive: Lukáš Konečný
Produkcia: PROTOS PRODUCTIONS
Postprodukcia: Alien studio
Režisér: Jonáš Karásek
Mediálna agentúra: Initiative