PSS, Moja rodina, moja radosť, moje sporenie
StoryEditor

PSS v novej kampani mieri na mladé rodiny a sebavedomé osobnosti

15.10.2024, 12:52
Autor:
lezlez

PSS, Prvá stavebná sporiteľňa modernizuje produktové portfólio a tomu prispôsobuje aj svoju komunikáciu.

 V jej reklamách sa objavujú mladí ľudia, ktorí majú jasný názor na vlastný životný štýl, na vlastné názorové aj estetické hodnoty a samozrejme, aj na vlastné bývanie. Platí to aj o najnovšej kampani na sporiaci produkt mojeSPORENIE s úrokovým bonusom. 

„Nová vizualita našich reklamných kampaní sa osvedčila. Povedomie mladých o značke PSS stále rastie. A keďže sa nám z mladých osobností postupom času stali starostliví mladí rodičia, ktorým záleží na kvalite svojho bývania, snažíme sa im priniesť produkt, ktorý bude pre nich zaujímavý a výhodný. Presne také je mojeSPORENIE s úrokovým bonusom,“ hovorí Alexandra Kamenická, vedúca odboru značky a reklamy PSS.

Ústrednými hrdinami televízneho spotu sú otecko s dvomi deťmi, ktorí si spoločne užívajú hru v útulnom dome. Ide o energicky pôsobiacu scénu odkazujúcu na využitie produktu mojeSPORENIE. To ponúka výhodné úročenie, ktoré sa vďaka úrokovému bonusu vyšplhalo až na 4 percentá ročne. Klient ich získa, ak si zmluvu uzatvorí ešte v tomto roku. 

„Aj naďalej budeme omladzovať podobu našich produktov a s tým ruka v ruke pôjde aj naša ďalšia komunikácia,“ prezradil nám o ďalšom smerovaní značky PSS riaditeľ úseku marketingu Radoslav Mahút. Omladenie značky PSS spoločnosť úspešne rozvíja už niekoľko rokov. Zásluhu na tom má aj agentúra Istropolitana Ogilvy. 

Vizitka kampane:

Klient: PSS, Prvá stavebná sporiteľňa

Riaditeľ úseku marketingu:Radoslav Mahút

Vedúci odboru značky a reklamy: Alexandra Kamenická

Brand manažér offline:  Karin Čechová

Brand manažér online:  Barbora Čajková

Agentúra: Istropolitana Ogilvy 

Strategy Planner: Veronika Romsauerová, Juraj Plánovský

Creative Director: Peter Hrevuš

Art Director: Peter Hrevuš

Copywriter: Vlado Janček, Marek Suchitra

Social Media Manager: Marek Suchitra

Account Director: Petra Lukáčová

Account Manager: Lucia Dešťová

Account Executive: Lukáš Konečný

Produkcia: PROTOS PRODUCTIONS

Postprodukcia: Alien studio

Režisér: Jonáš Karásek

Mediálna agentúra: Initiative

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
11. november 2024 09:41