Spoločnosť Home Credit prichádza so svojou novou jesennou televíznou kampaňou, ktorá zároveň uvádza novovytvorený dlhodobý komunikačný koncept s názvom „S tým si nelám hlavu“. Predstavuje v nej zároveň pomocníka vo svete financií – maskota Homieho.
Hlavnými postavami spotov sú opäť klienti Home Creditu, ktorí v najnovších príbehoch získavajú nového sprievodcu – postavu menom Homie. Tento abstraktný maskot s veľkou bielou sférickou hlavou a roztomilou tvárou sa stáva priateľom a pomocníkom hrdinov kampane.
„Homie je jednoducho symbolom ľahkosti a optimizmu vo svete financií,“ vysvetľuje Jan Vašíček z marketingového oddelenia Home Creditu. „Prostredníctvom neho chceme ukázať, že správa financií s Home Creditom môže byť jednoduchá a zábavná.“Nový komunikačný koncept vznikol v spolupráci s kreatívnou agentúrou Werk Camp a produkčnou spoločnosťou Parlay Shop. Tri pilotné spoty boli natočené v rôznych dĺžkach - 30, 15 a 6 sekúnd, a sú adaptované ako preslovenský, tak aj pre český trh. Okrem televízie bude kampaň rozšírená aj do digitálneho prostredia a offline komunikácie. Na slovenskom trhu budú spoty vysielať televízne stanice Markíza Group a v susednom Česku ich budú prezentovať kanály Nova Group, Prima Group a Atmedia.
Prvá fáza kampane sa zameriava na vlajkový produkt Home Creditu, a to Flexibilnú pôžičku, ktorá vyniká možnosťou prispôsobiť splátky aktuálnym potrebám zákazníkov. Kampaň cieli nielen na bežných spotrebiteľov, ale aj na živnostníkov a po novom aj na firmy.„V dnešnej dobe je flexibilita kľúčová, a to nielen pre podnikateľov. Našim cieľom je ponúknuť všetkým zákazníkom produkt, ktorý sa prispôsobí ich aktuálnej životnej situácii – s rýchlym online vybavením a možnosťou flexibilného splácania,“ dodáva Milan Cáder, riaditeľ divízie Produkty a marketing Home Creditu.
Televízna kampaň bude prebiehať vo viacerých fázach, pričom prvá časť bude nasadená počas hlavnej sezóny v októbri a potrvá až do konca roku 2024.