Komunikácia novej kampane akcentuje prioritne ekonomické výhody a preto zastrešuje headline Slnko vychádza lepšie.Slovák & Friends
StoryEditor

Zelená kampaň stavia vizuál na analógových vystrihovačkách z recyklovaných kartónov

29.10.2024, 10:59
Autor:
michmich

Nová kampaň agentúry Slovák & Friends pre Greenpeace Slovensko takto zaujímavo komunikuje výhody energetických spoločenstiev.

Energetické spoločenstvá fungujú napríklad tak, že sa spojí skupina susedov v bytovom dome, dohodne sa na umiestnení fotovoltických panelov, veternej turbíny či tepelných čerpadiel na svojom paneláku a začnú si vyrábať energiu z obnoviteľných zdrojov energie (OZE).

Prebytočnú energiu vedia následne vďaka batériovému úložisku využívať aj v čase, keď je výroba energie znížená alebo dopyt po energii stúpa. Súčasťou energetického spoločenstva však môžu byť aj obyvatelia rodinných domov, malé podniky či dokonca obce. 

image

Nová kampaň agentúry Slovák & Friends pre Greenpeace Slovensko komunikuje výhody energetických spoločenstiev.
 

Slovák & Friends
"Platy máme nízke, tovary a služby sú drahé a vysoké účty za energie túto situáciu nezlepšujú. Práve energetické komunity by ľuďom mohli pomôcť ušetriť rádovo stovky eur," uviedla hovorkyňa Greenpeace Slovensko Miroslava Ábelová.

V agentúre Róberta Slováka a jeho priateľov vznikla idea a vizualia konceptu, ktorá je postavená na “analógových vystrihovačkách” z recyklovaných kartónov. Komunikácia akcentuje prioritne ekonomické výhody, preto kampaň zastrešuje headline Slnko vychádza lepšie.  

“Usúdili sme, že pre túto cieľovú skupinu môžu byť šetrenie peňazí silnejším motivátorom ako ekologický rozmer, avšak pri energetických spoločenstvách sa to krásne snúbi. Teší ma, že Greenpeace Slovensko prináša túto tému a navrhuje osožné a funkčné riešenia,” hovorí kreatívny riaditeľ agentúry Róbert Slovák.

Okrem vizuálov a webstránky agentúra pripravila aj video, ktorého animáciu mali na starosti v štúdiu Cukru.

Vizitka kampane:

Klient: Greenpeace Slovensko

Agentúra: Slovák & Friends

Strategička: Romana Umrianová

Kreatívny riaditeľ: Róbert Slovák

Copywriterka: Lenka Bónová

Grafický dizajn: Jakub Mikula

Produkcia: Viktor Kamenický

Animácie: Cukru 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
29. október 2024 10:59