Vianočná kampaň LIDL je oslavou zdieľania.
StoryEditor

Vianočné reklamy pribúdajú. Pozrite sa, čo si nachystali v Lidli

05.11.2024, 11:02
Autor:
lezlez

Obchodný reťazec prináša globálnu emotívnu kampaň, ktorá zdôrazňuje skutočného slávnostného ducha Vianoc. Jeho podstatou je zdieľanie radosti.

Hlavnou hrdinkou vianočného spotu Lidl je tentokrát dievčatko oblečené v žlto-modrých Lidl farbách. Práve ono dostane od staršej ženy vianočné zvončeky, ktoré keď zazvonia, treba si niečo priať. 

Kým sa celej rodine plnia  vianočné priania, dievčatko posiela svoje darčeky tým, ktorí ich potrebujú viac. Reklamný spot vytvoril oscarový režisér Tom Hopper tak, aby oslavovala zdieľanie a skutočného ducha Vianoc. 

Lidl aj tento rok otvára svoj program Toy Bank, cez ktorý môžu ich zákazníci odovzdať svoje nové a nerozbalené darčeky deťom, ktoré nič nedostali. 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 11:02