Kaufland je hlavným partnerom slovenského hokeja, a preto ho podporuje po celý rok, nielen počas majstrovstiev sveta. Najnovšia kampaň vznikla pri príležitosti Nemeckého pohára 2024 a odhaľuje tajomstvo legendárneho fajného kotlíkového guláša.
„Každá legenda potrebuje svoju origin story. Tým, že sme ju natočili, sme potvrdili, že fajnému kotlíkovému status legendy jednoznačne patrí,“ hovorí Martin Polakovič, Associate Creative Director z THIS IS LOCCO.
Do hokejovej komunikácie sa vracia Tomáš Starosta, ktorý stál pri zrode fajného kotlíkového. Nesmie chýbať ani vtipná dvojica Miro Lažo a Laco Nagy. Príbehom nás sprevádza hlas už známej postavy trénera, ktorý dorazil na guláš párty aj so svojím verným asistentom. Ústredným motívom spotu je aj úplne nová postava – majster Kot-lee-K sprevádzaný šaolinskými mníchmi.
„Ako aj v predošlých hokejových kampaniach, aj teraz sme stavali na našich hlavných troch pilieroch – humor, jedlo a hokej. Avšak vždy sa snažíme prísť s niečím novým, čo diváka prekvapí. Som presvedčený, že spojením sveta hokeja a šaolinského chrámu sa nám to opäť podarilo,“ dopĺňa Juraj Kováč, Creative & Strategy Director z THIS IS LOCCO.
Spot bude nasadený online v dlhej verzii aj v kratších recutoch.
Vizitka:
Klient: Kaufland Slovenská republika (Katka Sobotová, Ľubka Kubičková, Monika Goneková)
Agentúra: THIS IS LOCCO
Creative Director: Juraj Kováč, Martin Polakovič
Art Director: Juraj Sapara
Copywriter: Martin Polakovič, Romana Kádeková
Account Manager: Diana Hromeková, Michal Ružica, Mária Vavrová
Strategy Director: Juraj Kováč
Produkcia: PROTOS PRODUCTIONS, spol. s r.o.
Réžia: Pavel Soukup