Vianočné reklamné spoty obchodného domu John Lewis & Partners chytajú za srdce a zdá sa, že voči nim nie je nikto imúnny. V priebehu uplynulých 14 rokov sa postupne stali legendou nielen vo Veľkej Británii, ale prakticky na celom svete. Sentimentálne príbehy s prekvapivým rozuzlením prichádzajú každoročne na začiatku novembra a zaplavujú sociálne siete, kde sa stávajú predmetom vášnivých diskusií.
Nový spot by už mal byť von už čoskoro. Spoločnosť John Lewis zatiaľ uverejnila len krátku upútavku.
V čom spočíva tajomstvo tohto fenoménu?
Príbehy vianočných reklám John Lewis & Partners sú tradične sondou do zákutí ľudskej duše a jej skrytých bolestí. Citlivo poukazujú na nepopulárne témy, akými sú osamelosť starších ľudí, prehliadaný svet snov a túžob detí, či pocit izolovanosti všetkých, ktorí sú niečím iní alebo zvláštni.
Spoločným znakom všetkých spotov je melancholická atmosféra podfarbená známymi pesničkami, ktoré sú prespievané do pomalšej a nostalickejšej verzie. Texty piesní úzko korešpondujú s príbehom, takmer akoby boli jeho prvotnou inšpiráciou.
Príbehy sú obvykle zasadené do rodinného prostredia, ktoré však nie je paušálne idilické a dokonalé, čo dodáva príbehom autentickosť. Hlavnou pos...
Zostáva vám 85% na dočítanie.