Veľké mená nadnárodných, ale aj dobre známych lokálnych značiek a lovebrandov sa skvele vynímajú v portfóliách agentúr, ešte lepšie sa v nich usadia, keď prichádzajú okrem zadaní do agentúr aj so štedrými budgetmi na kreatívu. Na druhej strane stoja menšie lokálne brandy, ktoré zas so sebou prinášajú jednoduchšie uchopiteľný imidž a autentickosť, blízkosť, často aj špecifickú cieľovú skupinu, na ktorú sa môže jednoduchšie cieliť. Profesionáli z kreatívnych a komunikačných agentúr nachádzajú v oboch typoch klientov výhody, ale aj výzvy či obmedzenia. Partnerstvá vytvárané medzi brandmi a agentúrami sú však nevyhnutné a často nezáleží na budgete. Prístup k nim však má svoje špecifiká a rozdiely. Odborníci z marketingového prostredia nám poskytli svoj pohľad z praxe na to, ako dnes malé či veľké brandy komunikujú, prečo a ako by mali začať, ak to nerobia, a ako im v tom môžu pomôcť agentúrni špecialisti.
Zostáva vám 91% na dočítanie.