Svet E-commerce čaká na najväčší nápor v roku. Ako ho zvládnuť čo najlepšie? Expert ui42 zosumarizovali základné rady. 
StoryEditor

Pripravte sa na nápor a zabudnite na slovíčko "nemáme". 10 rád pre e-shopy ako zvládnuť Vianoce

18.11.2024, 11:29
Autor:
lezlez
  • E-commerce sezóna 2024 sa blíži a času na prípravu už veľa nezostáva. Týchto 10 pokročilých odporúčaní na zlepšenie Customer Experience od expertov z ui42 sa vám stále oplatí aplikovať.
  • Prečo sú dôležité otázky od zákazníkov k samotným produktom? A prečo ich treba zapracovať priamo na web? 
  • Ako pracovať so zákazníckou podporou, ktorú čaká extrémny nápor? 
  • Nemáme? Toto slovíčko si vyškrtnite zo svojho slovníka. 
  • Investujte čas do zaškolenia personálu, aby vedeli, ako zlepšiť komunikáciu so zákazníkmi, napríklad pridaním vlastných alebo zákazníckych skúseností, odporúčaní, či odkazov na blogové články.

 

1. Zbierajte otázky k produktom

Aktívne motivujte zákazníkov, aby sa pýtali na detaily o vašich produktoch. Uistite ich, že na ich otázky odpoviete promptne – online alebo e-mailom do 24 hodín. Na konci každej produktovej stránky umiestnite text: „Nenašli ste odpoveď, ktorú hľadáte? Napíšte nám.“ Pre zvýšenie dôvery pridajte aj fotografiu špecialistu, ktorý bude na otázky zákazníkov odpovedať. Týmto spôsobom nielenže predídete tomu, aby zákazníci hľadali informácie inde – teda u konkurencie, ale taktiež posilníte vzťah a dôveru voči vášmu brandu. Tu sa plynulo presúvame k druhému bodu.

2. Zapracujte otázky o produktoch na web

Poskytujú vám real-time research, správnu terminológiu a tiež fungujú ako zjednodušené Usability testovanie. Ak sa určitá ot...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. december 2024 03:38