Na základe výsledkov kampane sa spoločnosť ESET rozhodla pokračovať v komunikačnom B2C a B2B koncepte ONE STEP AHEAD z dielne Free Andy, ktorý mal premiéru minulý rok. Kampaň sa tentoraz zameriava na B2C segment.
ESET HOME Security – Identity protection
„Výsledkom pokračujúcej spolupráce je nová séria video reklám a vizuálov, ktoré sa držia nášho strategického prístupu ONE STEP AHEAD z minuloročného tendra, no posúvajú ho ešte ďalej. Tentoraz sme sa zamerali na najaktuálnejšie hrozby, akými sú phishing, scams, ransomware útoky, odcudzenie identity či online tracking. Pre ochranu identity, súkromia a citlivých dát prináša ESET nové produktové funkcie. Kampaň podporí ich uvedenie na trh,“ približuje situáciu Juraj Bartoš, Creative Director z Free Andy.
ESET HOME Security – Privacy protection
Vzhľadom na to, že výsledky prvej kampane na viacerých trhoch výrazne prekonali benchmark zapamätateľnosti reklamy, bodovali aj v páčivosti a zrozumiteľnosti posolstva, bolo rozhodnutie pokračovať v kampani jednoduché. Zložitejšie bolo do pätnástich sekúnd dostať všetky potrebné informácie, keďže stále ide predovšetkým o produktovú kampaň.
„Výziev pri príprave kampane, ktorá je nasadená globálne, je viac, než by človek čakal. Od najmenšieho detailu v obraze, ktorý by mohol byť pre niektoré trhy neprípustný, až po dĺžky všetkých textov, ktoré musia rátať s rezervou pri jazykových adaptáciách,“ dopĺňa Tomáš Slobodník, Associate Creative Director z Free Andy.
Už na prvý pohľad je zjavný vizuálny aj dramaturgický posun – fokus na hrdinu a jeho problém, hyperbola aj riešenie od ESETu. Tím vo Free Andy dostal tentoraz ešte viac slobody a scény tak mohli ísť ešte viac na hranu, aby v presýtenom online priestore dokázali zaujať.
„Som rád, že klient aj agentúra boli s našou minuloročnou prácou natoľko spokojní, že sa rozhodli osloviť nás priamo. Vedeli sme tak zostaviť prakticky totožný tím ľudí, čo nám umožnilo výsledok posunúť na ešte vyššiu úroveň,“ uzatvára Executive Producer Martin Repka z RE:SET Production.
Nová séria spotov a vizuálov bude nasadená v online a offline komunikácii v priebehu jesene s postupným roll-outom na ďalšie trhy.