Prvá televízna reklama Ovečkárne sa zameriava na cieľovú skupinu označenú ako „zimomravci“, teda na ľudí vo veku 35 až 65 rokov a prevažne ženy, ktorým býva často zima na ruky a nohy, hľadajú spôsoby, ako sa zahriať a zároveň chcú šetriť na energiách. Kreatívny návrh kampane vypracovala reklamná agentúra Creepy studio pod vedením režiséra Jakuba Žídeka. Produkciu televíznej reklamy zabezpečila spoločnosť Bumerang Film.
„V spote je prezentovaný bežný rodinný konflikt – zatiaľ čo zimomravá žena by si rada prikúrila, muž sa snaží udržať spotrebu energie a tým aj domáce financie na uzde. Problém rieši babička, ktorá ponúka riešenie v podobe teplých produktov z ovčej vlny z Ovečkárne,“ približuje tému reklamného spotu David Dvořáček z Creepy studia. Tento koncept bude nasadený nielen v televízii, ale aj prostredníctvom online kanálov, ako sú YouTube a Facebook, a doplnený o PR komunikáciu, ktorú na Slovensku zastrešuje agentúra 10/10 Communications. Televízny spot bude možné vidieť v období od 10. 11. do 5. 12. 2024.
„Naším hlavným cieľom je zvýšiť povedomie o značke Ovečkáreň. A preto sme náš mediamix rozšírili o televíziu, ktorá má silný zásah. Okrem zvyšovania povedomia chceme tiež prostredníctvom zvolených komunikačných kanálov edukovať o výhodách ovčej vlny a ukázať, prečo sa oplatí vrátiť k tradičným materiálom,“ vysvetľuje Filip Pekárek CCO z Ovečkárne.
VIZITKA TV KAMPANE
Názov kampane: Huňaté teplo pre všetkých zimomravcov
Reklamná agentúra: kreatívna agentúra Creepy studio
Použité médiá: TV, PR komunikácia, Youtube, Facebook
Produkcia televízneho spotu: Bumerang Film s.r.o.
Réžia: Jakub Žídek
Autor hudby: Captain Qubz