StoryEditor

Ak by sme neboli optimisti, nemáme v tejto krajine čo robiť

28.11.2024, 08:00
  • "Ako značka veríme v budúcnosť a chceme túto vieru prenášať aj na ľudí," hovoria Head of Brand Strategy & Communication Slovenskej sporiteľne Peter Holík a Corporate Communication Lead Marta Cesnaková. 
  • Aký bol rok 2024 v Slovenskej sporiteľni? Čo priniesol a čo sa z plánov a cieľov podarilo aj splniť? 
  • Neminem cielil na deti, Lucia Janičová na všetkých ambicióznych, ktorí chcú zdolávať svoje vlastné Everesty, a Rátame s budúcnosťou vysvetľovala analytický report Index prosperity.
  • Tri rozdielne témy a tri unikátne koncepty, ktoré definujú rok 2024. 
  • Neminemovi sa však nepodarilo uspieť v kreatívnych súťažiach. "No a čo!" hovorí Peter Holík. 

 

Sme takmer na konci roku 2024. Aký to bol pre Slovenskú sporiteľňu rok z pohľadu marketingových a komunikačných aktivít?

Peter: Ešte sa úplne neskončil. Bol pestrý, ale myslím si, že veľmi úspešný. Súvisí to s tým, že sme mali komunikačné projekty, ktoré dosahovali naozaj vynikajúce výsledky. Pred rokom sme spúšťali kampaň na našu aplikáciu George a po niekoľkých rokoch sme s ňou išli aj do televízie. Komunikovali sme, že máme milión spokojných používateľov, že sme najväčšia digitálna a mobilná banka. K tomu sa tesne po novom roku pripojila komunikácia účtov pre deti. Spustili sme novinku, umožnili sme otvárať detské účty cez mobil. Zrazu sme začali otvárať oveľa viac detských účtov a všetko to vyústilo do úplne nového produktu George Junior, ide o verziu Georgea pre deti do 15 rokov. V máji prišiel Neminem, ktorý úplne rozbil reklamný trh na Slovensku.

Ako to myslíte, že rozbil?

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 93% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-01 08:41:30 - Feat.: - Title: Každý môže zdolať svoj Everest! Slovenská sporiteľňa novou kampaňou povzbudzuje Slovákov 02 - Modified: 2024-05-10 13:43:44 - Feat.: - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Zažili sme aj emócie trápnosti a hanby 03 - Modified: 2023-11-02 10:46:09 - Feat.: - Title: Brand purpose funguje, ak sa značky na nič nehrajú a inšpirujú ľudí 04 - Modified: 2023-10-02 11:14:10 - Feat.: - Title: Zlaté klince sú pre nás uznaním brandže, že robíme niečo výnimočné 05 - Modified: 2023-09-22 11:38:00 - Feat.: - Title: Ak chceme lepšiu budúcnosť, treba ísť voliť, hovorí v novej kampani Slovenská sporiteľňa
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
04. december 2024 08:29