Sme takmer na konci roku 2024. Aký to bol pre Slovenskú sporiteľňu rok z pohľadu marketingových a komunikačných aktivít?
Peter: Ešte sa úplne neskončil. Bol pestrý, ale myslím si, že veľmi úspešný. Súvisí to s tým, že sme mali komunikačné projekty, ktoré dosahovali naozaj vynikajúce výsledky. Pred rokom sme spúšťali kampaň na našu aplikáciu George a po niekoľkých rokoch sme s ňou išli aj do televízie. Komunikovali sme, že máme milión spokojných používateľov, že sme najväčšia digitálna a mobilná banka. K tomu sa tesne po novom roku pripojila komunikácia účtov pre deti. Spustili sme novinku, umožnili sme otvárať detské účty cez mobil. Zrazu sme začali otvárať oveľa viac detských účtov a všetko to vyústilo do úplne nového produktu George Junior, ide o verziu Georgea pre deti do 15 rokov. V máji prišiel Neminem, ktorý úplne rozbil reklamný trh na Slovensku.
Ako to myslíte, že rozbil?
Zostáva vám 93% na dočítanie.