Lidl a SKPR STRATEGIES sa zamerajú na ďalšie posilňovanie brandu, ako aj na podporu privátnych značiek, prostredníctvom ktorých Lidl prináša na trh kvalitu a vždy nízke ceny. Obchodný reťazec zároveň kladie zvýšený dôraz na ekológiu a inovácie, ktoré podporujú udržateľnosť a zodpovedný prístup k životnému prostrediu. Aj v tomto duchu sa agentúra sústredí na vytváranie efektívnych komunikačných stratégií a príležitostí, ktoré podporia imidž Lidla ako diskontného reťazca 21. storočia, trendsettera v oblasti maloobchodu a spoľahlivého zamestnávateľa.
„Náš vzťah s Lidlom nie je iba o poskytovaní služieb, ale o hľadaní spoločných hodnôt a vízií, ktoré nás posúvajú ďalej,“ uviedla Soňa Lexmanová, Managing Director SKPR STRATEGIES. „Tretí úspech v tomto tendri je pre nás potvrdením, že dôsledná príprava, pochopenie potrieb klienta a ochota prinášať riešenia, nám pomohli osloviť Lidl opäť. Tešíme sa, že môžeme pokračovať vo vytváraní komunikačných projektov, ktoré majú skutočný vplyv.“
Podľa Tomáša Bezáka, vedúceho úseku komunikácie Lidl Slovenská republika, rozhodlo o opätovnom víťazstve agentúry – pochopenie firemnej kultúry a hodnotového zamerania reťazca. „Pochopenie našich komunikačných potrieb, schopnosť prispôsobiť sa našim požiadavkám a vysoká efektivita pri produktovej komunikácii, nám dodávajú dôveru, že spolupráca bude naďalej napredovať. Naším spoločným cieľom je budovať značku a vytvárať nielen prínosnú a funkčnú, ale aj originálnu komunikáciu.“