StoryEditor

ADMA názor: Aké nároky sa kladú na pozíciu social media managera?

02.12.2024, 14:24
  • Je to jedna z najžiadanejších, ale aj najkomplexnejších pozícií v marketingovom tíme.
  • Veľa ľudí si myslí, že to zvládnu, ale reálne im chýbajú zručnosti. Nájsť expertov je výzva. 
  • Musí byť nielen kreatívny, ale aj technologicky zdatný, schopný vytvárať originálny obsah a analyzovať jeho výkonnosť.
  • Musí poznať trendy, technické aspekty sietí, byť dobrý copywriter s vizuálnou predstavivosťou, zároveň byť aj trochu stratég, analytik a account manager...
  • Čo všetko by mal zvládať špičkový social media manager nám priblížili experti združení v Asociácii digitálnych marketingových agentúr (ADMA).

 

Kto to je social media manager? Aké zručnosti a znalosti by mal ovládať? Aké nároky sa na túto pozíciu kladú? Máte dostatok vyskillovaných expertov alebo je to „nedostatkový tovar“?

Expertov digitálnych združení ADMA sa pýtame na profil social media managera súčasnosti.

image

Daniel Feranec, Creative Director CORE4 Advertising

Daniel Feranec
Creative Director CORE4 Advertising

Mal by to byť človek, ktorý okrem ovládania Canvy a CapCutu ovláda aj veci „pred“ a „po“, od social media stratégie až po nastavovanie kampaní a analyzovanie výsledkov. Čo však podľa mňa vyvoláva otázku, či to stále má všetko robiť jeden človek a nie je načase, aby sa pre rôzne fázy spravovania

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 90% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. december 2024 14:40