Vianočné vystavenia, v ktorých sú ukryté limitované edície vianočných balení pív, podporujú predaje, ktoré počas decembra stúpajú až o polovicu. Nielen tieto výsledky hovoria o kvalite tematických vianočných dizajnov. Minuloročné vianočné vystavenie značky bodovalo aj v odbornej súťaži POP STAR (Point Of Purchase) reklám a sekundárnych vystavení na predajných miestach. Tento rok značka prichádza s vylepšeným dizajnom vianočných vystavení, ktoré odkazujú na unikátne vianočné momenty a výnimočnú chuť plzne pre tie pravé Vianoce.
Pilsner Urquell si vďaka svojmu minuloročnému kreatívnemu vystaveniu vyslúžila v súťaži POP STAR prvé miesto. Zámerom vianočných vystavení na predajných plochách je podčiarknuť sviatočnú atmosféru a zároveň sa kupujúcim pripomenúť. Minuloročné vianočné vystavenie značky od agentúry DAGO v súťaži bodovalo najmä vďaka pohyblivému snehu v „snežítku“.
Túto sezónu prichádza značka piva s novým dizajnom, ktorého kreatívu má pod palcom rovnaká agentúra ako vlani. „Každým našim ďalším vianočným vystavením sa snažíme posúvať latku vyššie a vyššie. Tento rok sme si pre našich zákazníkov spolu s agentúrou DAGO vymysleli dizajn, ktorého hlavným motívom je teplo domova. Znázorňuje ho svetlo v oknách domu, ktoré odkazuje na výnimočné vianočné okamihy, ktoré sú spojené s Vianocami a pivo Pilsner Urquell k nim už roky neodmysliteľne patrí,“ vysvetľuje Zuzana Gajová, Consumer Engagement Teamleader, Plzeňský Prazdroj Slovensko. Vianočné vystavenie je v niektorých predajniach dokonca ozvláštnené holografickým premietaním vianočných motívov v spojení so značkou Pilsner Urquell.
V obchodoch sa s ním už zákazníci mohli stretnúť od konca novembra a to nie len v pivných sekciách, ale aj na iných miestach predajní vo vianočných stojanoch či špeciálnych paletových vystaveniach. Najväčší úspech v podobe zvýšených predajov vianočných multibalení, ktoré sa vo vystavení ukrývajú, značka očakáva počas decembra. V minulom roku sa pritom potvrdilo, že blížiace sa Vianoce predaje zvyšovali.