Ambíciou kampane je zvýšiť povedomie značky Hörmann hlavne v segmente vchodových a interiérových dverí a poukázať na dôležitú úlohu dverí v každodenných situáciách aj sviatočných radostiach. Hörmann ako rodinná firma, ktorá stavia na kvalite a udržateľnosti, jednoducho vidí za dverami viac, ako len technickú súčasť domácnosti.
„Nápad vytvoriť pre vianočný čas niečo výnimočné a tak zdvihnúť brand awareness značky vznikol už v roku 2023, a sme radi, že kampaň sme nakoniec spustili rovno na troch trhoch,” hovorí marketingový stratég Ján Andrejko a dopĺňa: „Dáta ukázali, že ľudia hľadajú produkty tohto typu hneď, ako utíchne predvianočný zhon. Trávia viac času doma a začínajú premýšľať nad rekonštrukciami alebo sa vracajú k úpravám domácnosti, ktoré dlhšie odkladali.”
Samotnú produkciu videa mali na starosti Playground13 s režisérom Pepe Ehrenbergerom. O kreatívu sa postarali grafik Viktor Hermanský a ideamaker Vlado Čabák, ktorý dodáva: „Sme veľmi radi, že sa klient spolu s nemeckou materskou spoločnosťou nadchli pre náš nápad natoľko, že ho chceli realizovasť súbežne na troch trhoch. V skvelej spolupráci s Pepem, Playgroundom a Ninom v hlavnej úlohe, sa podaril spot, ktorý svojou nevtieravou sviatočnou atmosférou poteší každého diváka i diváčku a poukáže na to, že dvere Hörmann nie sú len tým, čím sa zdajú.”
Kampaň bude nasadená počas vianočného času s dôrazom na obdobie medzi sviatkami až do prvého januárového týždňa, hlavne cez digitálne kanály.
„Je to naša doteraz najväčšia kampaň. Osobne ma o to viac teší fakt, že táto ᷿ slovenská” kampaň prekračuje svoje geografické hranice. Oceňujem dôkladnú prípravu, komunikáciu agentúry, dojímavú kreatívu a teším sa z výsledku, pretože značka Hörmann je spájaná hlavne s garážovými bránami, no pre našich zákazníkov máme všetky druhy dverí, ktoré v dome alebo byte potrebujete,” uzatvára Vlastimil Martinát, riaditeľ Hörmann Slovenská republika.
Agentúra Visibility spolupracuje s klientom Hörmann Slovenská republika už dlhodobo, a tento rok pripravila spoločnú vianočnú kampaň pre tri trhy, ktoré od tohto roku pre klienta zastrešuje: Slovensko, Česko a Rumunsko.
Vizitka:
Client: Hörmann
Account Manager: Patrícia Radičová
Ideamaker & Copywriter: Vladimír Čabák
Graphic Designers: Viktor Hermanský, Maroš Galgóci
Strategy: Ján Andrejko, Maroš Mokošák
Director: Pepe Ehrenberger
Production: Playground13
PPC Specialists: Alex Barčovský, Matej Gavenčiak
Social Media Specialist: Simona Sabová
SEO Specialist: Nina Kucháriková
Content Copywriters: Ivana Drábová, Marianna Mikešová