Tanec, hudba, mladosť, krása. Práve tieto slová sa nám často spájajú s Lúčnicou. Ale ako oživiť vizuálnu stránku tohto „národného pokladu“ a zároveň sa vyhnúť klišé, ktoré sa spájajú s folklórom? To bola úloha, ktorej sa chopili „vaculíkovci“ v úzkej spolupráci s Lúčnicou. Výsledok je trendy, ale cesta k nemu nebola jednoduchá.
Úspech na Zlatom klinci
„Vôbec sme v ocenenie ART PRIX nedúfali, ale veľmi nás potešilo. Aj prekvapilo, pretože ho málokedy dostane niekto z agentúry. Väčšinou smeruje k fotografom, zvukovým majstrom alebo k nejakej špeciálnej profesii, ktorá pomohla reklamnému craftu,“ hovorí Milan Bielik, Chief Creative Officer MADE BY VACULIK. Keďže nová vizuálna identita Lúčnice už stihla skórovať na zahraničných festivaloch, v agentúre trošku dúfali, že Zlatý klinec by jej mohol priniesť ceny. A aj priniesol. Lúčnica patrila k najvýraznejším prácam aktuálneho ročníka. A pritom, vôbec nejde o štandardnú reklamčinu.
Zostáva vám 90% na dočítanie.