Najväčší slovenský producent minerálnych vôd BUDIŠ sa minulý rok po 17 rokoch rozhodol inovovať a osviežiť dizajn sklenených fliaš značky Budiš. Česko-slovenskou fúziou dizajnu vstúpil Budiš do novej fázy komunikácie a na trh priniesol ďalšiu novinku v podobe sviežich ovocných limonád v plechovke.
Slovenská jednotka v minerálkach však v prekvapeniach pokračovala, keď do reklamnej kampane draftovala talentovaného mladého hokejistu Juraja Slafkovského.
Ten dodal značke značný drive a oslovil fanúšikov naprieč generáciami. Ambícia neustále prekvapiť a zaujať zákazníkov bola dôvodom ďalšej aktivity značky. Inovatívnym a inšpiratívnym riešením reklamnej plochy bigboardu tentokrát získala aj prvenstvo na slovenskom reklamnom trhu.
Budiš testuje pozornosť vodičov reklamným vizuálom, v nočnom režime skutočne osvieži
„Kampaň Budišu bola z viacerých aspektov od prvej chvíle jedinečnou výzvou pre všetky zúčastnené strany. Kreativita zohľadňujúca jedinečnosť brandu Budiš mala byť jednoduchá a zároveň čitateľná, zohľadňovať princíp striedania dňa aj noci v kontexte technického prevedenia, a to z dôvodu použitia unikátneho projektoru v rámci realizácie. Projektor týchto technických parametrov bol v rámci SR použitý vôbec prvý krát,“ uviedol Ivan Akimov zo spoločnosti BIGBOARD.
Technické parametre projektoru poskytujú kvalitu projekcie na úrovni, ktorá je momentálne k dispozícii. Statickú reklamnú plochu v nočnom režime premení na dynamické video, čím zaujme pozornosť vodičov i spolucestujúcich. Budiš osvieži rutinnú cestu a prekvapí svojím posolstvom. „Zákazníkom chceme prinášať osvieženie nielen v podobe pitného režimu, ale aj v rámci komunikácie značky. Namiesto klasických riešení hľadáme nové možnosti, ako ich osloviť,“ doplnil informácie o kreatívnom koncepte Vladimír Krescanko, Senior Group Brand Manager BUDIŠ.
Prvenstvo Budišu – unikátny projektor, ktorý zvládne nielen vrtochy počasia
Svietivosť prevedenia videomapingu vo vysokej kvalite porovnateľnej s digitálnou obrazovkou si vyžaduje skutočne špičkový projektor, ktorý zároveň zvládne dážď aj silné slnečné lúče a teplotné rozdiely až do extrémnych klimatických vrtochov počasia. V zahraničí sa tieto profesionálne projektory používajú napríklad na veľkých hudobných festivaloch či koncertoch svetových hviezd, na Slovensku bol taktiež použitý.
Preto vo chvíli, keď bol projektor k dispozícii, nasledoval dôkladný výber plochy typu BigBoard s cieľom získať čo najvyšší zásah nielen Bratislavčanov, ale aj ľudí tranzitujúcich mestom. Vizuálne efekty nemohli pôsobiť rušivo a tým ohrozovať bezpečnosť premávky, ale zároveň mali osloviť vysoký počet ľudí. Plocha na D1 neďaleko výjazdu z tunela Sitina polohou a impresiou spĺňala všetky tieto požiadavky (Gross Impact: 1 970 482/mesiac).
Nasledoval proces testovania a simulácie kreatívy, príprava tlačových dát a animácie pre projektor, finálna fáza inštalácie a moment prekvapenia, či nápad bude fungovať. Voilà - výnimočný efekt plochy počas dňa a ešte výraznejší počas večera, v prenesenom význame predstavuje výnimočnosť minerálky Budiš. Neprehliadnuteľná plocha bude súčasťou komunikácie značky až do konca apríla budúceho roku, dovtedy má značka v pláne ešte jednu aktualizáciu vizuálu.